Ben oyun oynamak için duo arıyodum sonra arkadaşımın sınıfından biriyle anlaştık Instagram falan aldık pek fazla oynayamadık ben sürekli arkadaşımın sınıfına gidiyodum orada oturuyoduk genelde çocuk sürekli bana bakıyodu ama ben konuşmaya çalışınca çok konuşmuyodu arkadaşı biz değer verdiğimiz insanlara karşı çekingen oluruz gibi bişey dedi yani ima yaptı ben diyodum yok öyle olmaz ben onu sevmiyorum falan diyodum ama hoşlanmaya başladım oyunda sürekli atışıyoruz birbirimize laf sokup duruyoruz ama şimdide o hiç bakmıyo koridorda göz göze geliyoruz ben ona bakmamaya çalışıyorum çünkü bakınca kalbim ağzıma geliyo gerçekten çok kötü bi durumdayım.
Sizce ne yapmalıyım çocuk ne düşünüyo olabilir
Sizce ne yapmalıyım çocuk ne düşünüyo olabilir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar