Temizlikçi bana ismimle hitap ediyor, hanım demiyor. Bu normal mi?

Yani ismimin sonuna hanım eklemiyor sadece ismimle hitap ediyor sizce bu durum normal mi?

Temizlikçi bana ismimle hitap ediyor, hanım demiyor. Bu normal mi?
Cevapla