
Yabancı birisiyle konuşurken bana siz diye hitap ediyor normalde bu olması gerekiyor zaten ama ben neşen bunu alışamıyorum ve garip geliyor

Yabancı birisiyle konuşurken bana siz diye hitap ediyor normalde bu olması gerekiyor zaten ama ben neşen bunu alışamıyorum ve garip geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Resmi ortamlarda çok olmadığından olabilir.
Ben de hoşlanmıyorum. 'Sen' diye hitap etmek için izin istiyorum
alışık değilsindir