Bu aralar insanlardan özellikle erkeklerden nefret ediyorum benim gibi olan var mı?

Hiçbirine tahammül edemiyorum hepsini boğasım geliyor. Neden böyle oldum bende anlamıyorum, bunu nasıl aşarım?

Bu aralar insanlardan özellikle erkeklerden nefret ediyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla