Çevremdeki 20'li yaşlardaki kızlar evlenirken ben kıskanıyorum. Bu düşüncem hastalıklı mı?

Arkadaşlarımdan ikisi biri 26 diğeri 27 evleniyorlar. Ben hala bekarım ve çok çaktırmıyorlar ama onlar da benden umudu kesmiş. Zamanı gelmemiş diyemiyorlar çünkü bu bir yalan onlarda bunu biliyorlar. Hevesleniyorum onlar evlenirken. Benim tarafta yaprak kımıldamıyor. Evlilik görünüşle doğru orantılı bence. Üniversite bitirmiş işi olan biriyim ama insan eksik hisssdiyor işte.

Çevremdeki 20'li yaşlardaki kızlar evlenirken ben kıskanıyorum. Bu düşüncem hastalıklı mı?
Cevapla