Kadınlar niye erkekleri yargılıyor?

Erkeklerin sapıklık dediği hareketleri kadınlar kendi aralarında hep yapıyor zaten? Al sana ikiyüzlülük...

Kadınlar niye erkekleri yargılıyor?
Cevapla