Evet arkadaşlar ev içinde bazı problemler yaşayıp supheleniyordum ama bir ev bakıcak kapasitede birisi ona bir şey diyemem ama bazı sorunlar oluyor arada bunları bilerek yaptı gibi sanardim lakin sizin kız evlendi ama o eşi i kendi halinde gibi şey duydum akrabalarim söyledi olabilir bu tarz sorunlar yaşıyorum zaten dedim ve 3 ay lik evlilik 3 yıl gibi oldu araştırdım ama aile iyi çocuğu bilmeyiz dedi herkes ailesi bu durumu söylemeyip başıma kakaladılar çocuğu bana yazık değil mi onlara da bu durumu söylemediler günah değil mi yaptıkları şu an resmen uğraşıyorum
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Günah tabi bizdede var öyle akraba bizde birine kakalamaya çalışıyoruz * açık ve net konuşacağız
Söylememe leri çok yanlış bak bir şey demem ev geçindiriyor ama evde eşyam. kayboluyor sonra bana iftira atıyor sen kaybettin diye
Sonra hergun kavga etmek için evlendigin söylüyor
Ilk günlerde ayilamadim noluyor eşyam. niye kayboluyor eve kamera mi koysam durum. ne çözeyim. derken dusuncedeyken dün akrabalarımdan evlendi ama. kendi halinda oğlan demislerndugunden sorna araştırdım herkes ailesi iyi çocuğu bilmeyiz diyip üstünü kapadilarr 3 5 görüşme ile sorunlu olduğu anlasilmiyor dış görünüş oturur kalmış sohbetler çok normal geliyor
Içine girdim ayikayim durumu aileme şöyle böyle anlatıyordum. saskinlikla artı korumasız ilişki yaşadık bunun çocuğu olur mu 5 dka altında boşalıyor ve birde bunun gibi dengesiz olursa olupta çocuk istiyor
Bide
Evlilik zor benim de başımı ailem yaktı akrabanın komşusu çok iyi vs bendede huzur yok hemde hiç yok hayat zehir oldu bana çocuklar için devam ettim
Başka başka özel sebeplerde ortaya çıktı burada yazmak uygun olmaz
Çocuk yapma olmuyorsa ayrıl
Seni çok çok iyi anlıyorum genelde akşam veya müsait olunca yazarım
Çocuk istiyor ben durumu ayılana kadar noluyor diye arastirana kadar 2 aydır korumasiz yasiyoruz sizin çocuklar ne kadar sürede hamile kaldı tutmadı umarım tutmaz yeni evliyim diye boşanamıyorum
Sizde ne sorun var peki
Bizim çocuklar ilk boşalmada oldu birdefa boşaldım ikinci gün kavga gürültü anneni çağıracam vs sebebini boş ver sonra ayrılık planları baktım hamile kalmış
Hiç bir ortak yönümüz yok yatak kıyafet yemek vs dm olsaydı detaylı anlatırdım
Bu arada ilişkide sende boşalıyormuydun boşaldıysan hamile kalma riskin daha çok
Malasef Ben 5 dka altı ile zevk alamıyorum ve boşalma olmuyor tabiki birazdan işlerimi bitireyim özelden mesaj Aticam sizlerin vucud baya saglikliymis maşallah ilkten tutmuş
İyi geceler geldim ben işteyim müsait olduğunda beklerim
Nasıl bir problemler benim yakın arkadaşımda öyle bana ulaşırmisin
Evde ilk hergun kavga eder sevdiğini benle kavga ediyor diye evlendi etmese evlenmicegini söyledi ve evde kişisel eşyalarım tarak çantalarım. kayboluyor soruyorum sen kaybettin diyor neredeyse hergun sorun kavga sınır ediyor bir elme bile bütün gitse bir şey olur mu midede erir mi gibi çocukça soruları var bilmiyor hiç birseyi
Neden ki
Aynısı değil ama mesela bizde de böyle inkar ediyor yaptığını ama yaptığını biliyor. Çok uzun anlatmam lazim
Ben sana bugün gün içinde yazicam müsait zamanda oda evli mi
Evet evli yaz muhakkak çünkü sen yaşadığın için sana soylicekrime sen karar ver bizde ona göre çözüm bulalım
Evde neler yapıyor
Evde ilk hergun kavga eder sevdiğini benle kavga ediyor diye evlendi etmese evlenmicegini söyledi ve evde kişisel eşyalarım tarak çantalarım. kayboluyor soruyorum sen kaybettin diyor neredeyse hergun sorun kavga sınır ediyor bir elme bile bütün gitse bir şey olur mu midede erir mi gibi çocukça soruları var bilmiyor hiç birseyib
Ve ses duysa evde erkek benim gibi bir şey olsa ben inde olurum o korkuyor
Birlikte olabiliyor mu
Oluyor ama 5 dka altı sürüyo onuda beceremiyo
Adam bildiğin yüzde 25 beyinle yaşıyor
Yetmiyor dedin mi
Kesinlikle
Ona ne diyor
Dedim erken boşalıyorsun geciktirici al dedim bazı cümleleri var hiç dengesiz değil gibi kavga hergun olur eşya kaybolur ama dış görünüşte normal biri gibi çeşme değil ya dedi 2. dka sürer dedi akşam da elma yerken büyük yutmuş bir şey olur mu baksana bana diyor doktora git desem gidicek belkide 😀
Onu evlendirip s3nin başını neden yakmışlar
Ettim tek çocuk bir tek babası var büyük ihtimal ben gidince napicam bu oğlan karısı olsun 1 tane dedi oda beni buldu yanlara verir istediğimi alır durumları çok iyi çalışmamı istemedi lerbmeselandunge 1 buçuk verdi dün üstüne bot vs aldırdım yapar ama dengesi hoş değil birde hep evi su ile dolduruyor bende diyordum niye bu kadar su eve geliyor arka dolap dolu dün işten gelirken yine su almış
Böyle takıntısı var
Diş görünüş çok normal sen konuşsan 1 kere 2 kere de 3 5 kerede anlamazsın bir yerde yaşarsa eşyam konulur hata yapar kabul etmez hatta sana sen hastasın der kurgu yapıyorsun der
Engelledin mi
Çocuk yapmadan boşan bari
Böyle şey mi olur ya, gizlenir mi böyle bisey
Şiddet vs yoktur umarım
Evde ilk hergun kavga eder sevdiğini benle kavga ediyor diye evlendi etmese evlenmicegini söyledi ve evde kişisel eşyalarım tarak çantalarım. kayboluyor soruyorum sen kaybettin diyor neredeyse hergun sorun kavga sınır ediyor bir elme bile bütün gitse bir şey olur mu midede erir mi gibi çocukça soruları var bilmiyor hiç birseyi
Ailesine demedin mi niye bana evlenmeden önce söylemediniz diye
Bu hareketlerinden supheliydim hata yapar bana sen hastasın der di kabul etme şekli hiç yoktu eşyaların i kaybediyor ve evde altınlar var onlara zarar gelcek diye korkuyorum eşyalarım kayboldu çünkü aileme şaşkınca anlatırken dün akrabamdan kızım bize böyle böyle dediler dedi doğrudur dedim hergun kavga etmeyi sever eşyam kaybolur bende şaşırıyordum duruma dedim tam daha ayık maya çalışıyordum dedim olabilir haklılar dedim bende dün duydun bunu ailesinin böyle kakalamasi tek çocuk tek babası var nuhtemelen babası evlrnsin ben ölünce tek nalar bu diye düşündü bi ev bakıcak kapasite de ama böyle biri çile çekiyorum hergun kavga saçma sapan dengesiz hareketler anlatamadığım birsuru şey var
Psikologa gitmeyi teklif ettin mi hem senin hem kocanin profesyonel destege ihtiyacınız var bence
Sorunu olduğunu kabul etmiyor belki ailesi daha önce goturmustur
Bence sen tek git ve nasıl davranman gerektigini öğren onu da götürmeye çalış bu şekilde hayat bitmezki her gün kavgayla
Bitmez tabiki hayat zaten olduğunu çözmeye calisiyordum kişisel eşyalarımı kaybediyor aileme. anlatiyordum nasıl kayboluyor hani eninevliyiz eve gelende yok acaba eşim mi yapıyor diyordum sorunca bana atıyor çünkü kaybettin diye böyle bir cozumsuzpuk vardı ama duydum ki dengesi hoş değil o yüzden boyleymis birde çocuk istiyor üstüne 2 ay lik çözene kadar korumasız ilişki yaşadık 2 aydır tutmadı her 2 ayda kustu bana tutmadindiye 2 ayda ne bekliyorsa 5 dka altı boşalıyor sperm kalitesi düşüktür diye tahmin ediyorum zaten tutsa da uzun sürer diye düşünüyorum
Çocuk işini tekrar düşün bence ve hatta boşanmayı dusunuyor musun bilmiyorum ama gelecegini düşün
Eşim in kuru girip erken boşalmasi sulandırmadan girmesi bende enfeksyon yaptı haberi yok şuanda ilaç kullanıyorum vajinal enfeksyon icin ve doktor bu şekil ilişki zararlı dedi
Çocuğu olma ihtimal i erken boşaldığı için düşüktür diye düşünüyorum
Tedavi de 3 hap kullanıyorum bir hap doğum hapı ya da iğnesi olmayı düşünüyorum aylık
Erken bosalmayla çocuğun alakası yoktur bence cocuk olabilir yani
İlerisi için düşüncen ne peki
Ailem idare et diyor da yeni evlisin belki düzelir diyorlar ama düzelmez tedavi olmadan e sorunu olduğunu kabul etmiyor şu an çalıştırmaya ikna etsem yeterli yani yoksa sözleşmeli çocuk gelisimcilik yapıyordum bulurum birseyler
Sonra boşarım evim var zaten
Kendime ait
Ya boşamak değil de seviyorsan aşıksan tedaviye ikna etmeye çalışmalısınız bence evliligi bitirmekten ziyade kurtarmak daha önemli diye düşünüyorum
Ya dediğim gibi yuva geciktirir araba vs kullanır alır satar ise gider gelir yapar ama gel gelelim sıkıntı olduğunu kabul etmiyor bana sensin hasta diyor
Valla hassas bir konu dışarıdan insanların ne dediğinden çok senin ne düşünüp ne diyecegin önemli
Ayrıl o zaman