Ben bir polis memuruyum lütfen yorumlarınızı bekliyorum?

Ben Ankara 'da göreve baslayan bir polis memuruyum 12/36 sistemiyle çalışıyorum. Baya boş zamanım oluyor ama hayatıma giren birtane bile kız arkadaşım olmadı olmuyor kimsede gelip konuşmuyor bende eksik bir şey olduğunu düşünmüyorum 190 boyum ve özgüven var ama bir turlu sosyal ortam olmuyor.. bana bir öneride bulunabilir misiniz psikolojik olarak zor evredeyim teşekkürler şimdiden?
Ben bir polis memuruyum lütfen yorumlarınızı bekliyorum?
Cevapla