Genellikle ölümden dönmüş insanların deneyimlerini aktarırken "Karanlık bir tünelin ucundaki parlak ışıkta beni bekleyen yakınlarımı gördüm." demeleri de düşündürüyor insanı. Doğumdan hemen önce de karanlıktan aydınlığa doğru ilerlemiyor muyuz? Yakınlarımız bizi beklemiyorlar mı? Reenkarnasyonu düşündürüyor insana.
Tek gerçek var o da yaratan. Hayatta neyi sorgularsan içinde kaybolabilirsin. Boş düşünceler seni sorguladığın örnek gibi boşluğa sürükler. Gerçek gerçekliği istiyorsan Kur’an oku, namaz kıl, Allah’a yönel.
Sonucu senin Matrix’te olman sanal gerçeklik yaşaman mümkün değil çünkü sürekli genişleyen bir evren var ki bu dünyanın bir sonu olduğunu gösteriyor dostum
Yaw kardeşim gerçeklik nedir diyorum diyonki evren genişliyor yok entropi yok teoloji iki tane isim öğrenmişsin papağana bağlamışsın uzun zamandır gördüğüm nadir boş insanlardansın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben inanmıyorum hiç
En başında herşeye inanıyodum
Dünyada ölümden başkası yalan - Candan Erçetin
Peki ölmeden önce ölmek hakkında ne düşünüyorsun
İnsan ölünce uyanırmış. Dünyada iken asıl ölmeden önce uyanmaya bakarım.
Çikita muz 🍌 - dünya starı ajdar
Hiçbirisi bir canlının bedeninde görev yapan canlılar olabilme ihtimalimiz kadar düşündürmemişti beni.
Güneş sistemide atom yapısına benziyor zaten
Genellikle ölümden dönmüş insanların deneyimlerini aktarırken "Karanlık bir tünelin ucundaki parlak ışıkta beni bekleyen yakınlarımı gördüm." demeleri de düşündürüyor insanı. Doğumdan hemen önce de karanlıktan aydınlığa doğru ilerlemiyor muyuz? Yakınlarımız bizi beklemiyorlar mı? Reenkarnasyonu düşündürüyor insana.
Peki ya sadece rüya gören sonsuz bir bilinçsen belkide sınırlanmayı sen istemişsindir sonuçta sonsuzluk olmak herşeyi bilmek demek sıkıcı olabilir
Buna katılmıyorum çünkü böyle bir durumda 'tek gerçek' ben olmalıydım.
Başka insanların gerçek bir bilinci olduğuna çok emin konuşuyorsun 😂
Tek gerçek var o da yaratan. Hayatta neyi sorgularsan içinde kaybolabilirsin. Boş düşünceler seni sorguladığın örnek gibi boşluğa sürükler. Gerçek gerçekliği istiyorsan Kur’an oku, namaz kıl, Allah’a yönel.
Bu sadece uyumak
Bilmediği konularda biliyormuş gibi konuşanlara ne derler? Araştırın, yaşayın o zaman farkına varacaksınız.
Ben eskiden iyi bir müslümandım artık inanmıyorum
Alim miydin yoksa? Kendine iyi demektense dedirtmen daha hoş olur. İstersen kendini sorgula birazda belki mutlak gerçekliği bulursun.
Hemen alimlik ulemalık belgemi getiriyorum
Pek değil
Sence ne var
Bu çok bayatladı be ama hala tartışılıyor
Peki sonucu neymiş?
Sonucu senin Matrix’te olman sanal gerçeklik yaşaman mümkün değil çünkü sürekli genişleyen bir evren var ki bu dünyanın bir sonu olduğunu gösteriyor dostum
Genişleyen evreni kendin test ettin onayladın kardeşim
Entropi kavramını araştırmanı tavsiye ederim tabiki de kendim ölçmedim.☺️👈
Dediklerini zaten biliyorum kötü cin teorisinide sen araştır ozaman
Sana dünyanın gerçek olup olmadığını soruyorum sen bana fizik kurallarından bahsediyorsun 🙃🙃🙃
Fizik sanal gerçeklik mi küçük dostum? Hangi argümanı sunalım Teoloji mi girelim? ☺️
Yaw kardeşim gerçeklik nedir diyorum diyonki evren genişliyor yok entropi yok teoloji iki tane isim öğrenmişsin papağana bağlamışsın uzun zamandır gördüğüm nadir boş insanlardansın