Sizce çağımızda bir iletişim sorunu mevcut mu?

Dikkat ediyorum da birine nasıl açılacağını bilmeyenler
Sevmenin ve ya sevilmenin nasıl olduğunu anlamayanlar
Karşı tarafın her hareketinde bir şeyler arayan ve ya soranlar
Ya bana saçma geliyor, kimse mantığını kullanmaktan yana değil, herşeyde bişey arayan ve ne olduğunu anlamayan bir kesim, sizce de öyle mi bi ben mi böyle düşünüyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Soru vitrinde cevap yok, demek ki herkesin iletişimi iyi 😅
Sizce çağımızda bir iletişim sorunu mevcut mu?
Cevapla