İsminizi kendiniz seçmiş olsaydınız ne koyardınız?

ben ; Polina.. 😂

Güncellemeler
+1 yıl
süper soru 💃🕺🏻
Güncellemeler
+1 yıl
demek günün sorusu da olmuşum he 😀
İsminizi kendiniz seçmiş olsaydınız ne koyardınız?
Cevapla