Kişilik & Karakter İsminizi kendiniz koysaydınız ne koyardınız? Selen800 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben ismimden memnum, siz kendi isminizden memnun musunuz?Kendi ismini koysaydın ne koyardın? İsminizi kendiniz koysaydınız ne koyardınız? Cevapla Memnuniyet Soruları Beğen Paylaş Takip Et
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Aslan koyardım 0 0 Yorumla
Kkırrrpapatyası Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 364 cevap paylaştı. Elis 0 0 Yorumla
GelPcPcc Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Gıyasettin 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl kardeşim 0 2 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl y4rr4ğımınbaşı koyardım Yorumla Selen800 +1 yıl Herkes kendine yakışanı koyar. Yorumla
Aydınlı009 Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. mahmut olurdu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yine aynısını koyardım
Aslan koyardım
Elis
Mahmoud
Defne koyardım
Gıyasettin
Lulu jdjdjjd
kardeşim
y4rr4ğımınbaşı koyardım
Herkes kendine yakışanı koyar.
mahmut olurdu