Sizce dava açılır mı ya da ifade vermeye çağrılır mıyım?

Twitter'da biri vardı anonim hesap sadece adı yazıyor o da gerçek mi değil mi bilmiyorum. Ben de anonimdim ben buna biraz hakaret ettim ama olayın öncesi de var ama uzun sürer anlatmayacağım hakaretlerim sansürlüydü yani o... evladı yazmak yerine oe diye kısalttım boş ver yazdım bir de aynen böyle sadece biraz tehditvari konuştum o sıkıntı yaratır mı bilmiyorum dedim ki kendi isteğinle bu siteden gitmezsen ben seni n attığın tweetleri insanlara ifşalarım linç ederim ağlarsın kendi isteğinle gitmek zorunda kalırsın hesaba giremez hale gelirsin falan dedim. Bir sonuç çıkar mı?
Sizce dava açılır mı ya da ifade vermeye çağrılır mıyım?
Cevapla