Hayatımda bana prensesler gibi davranan ama maddi durumu pek iyi olmayan bir adam var. Onunla evlenerek doğru mu yapıyorum?

Sırf ben yokuş çıkmayı ve inmeyi sevmiyorum diye ne kadar yakın olursa olsun adres yine de taksi tutuyor bir şey isteyince hiç hayır demiyor geçen gün nöbete kalmış sırf bana gelirken çiçek alabilmek için

Güncellemeler
+1 yıl
Ben mutluyum ama babam çok darlıyor beni gelmiş bana diyor ki bütün aç köpekler beni buluyor diyor ben de kendimi suçlu hissediyorum
Hayatımda bana prensesler gibi davranan ama maddi durumu pek iyi olmayan bir adam var. Onunla evlenerek doğru mu yapıyorum?
Cevapla