21 yaşında üniversite öğrencisiyim. Annem babam ayrı tek çocuğum. 36 yaşındaki biriyle beraberliğim var kendisi daha önce bir evlilik yapmış yaklaşık 1 aydır beraber aynı evde yaşıyoruz. Annem biliyor sorun etmiyor annem açık görüşlü bir kadın. Babam da biliyor anneme telefon açmış benim onun gibi bir kızım yok artık demiş. Babamla 1 aydır konuşmuyoruz sizce tepkisinde haklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada beqaretimi verdim
Babam sevgilimle birlikte yaşadığım için benimle konuşmuyor, tepkisinde haklı mı?
Bunun açık görüşlülukle bir işi yok adam sana çakıyor bedava fck budy bulmuş genç bide senin gibi mal da sevgili diyor ahahah baban iyi red etmemiş şaşırdım
S aks. o bile çekmişsindir aw erkek adam her şeyi düşünür namussuz orocpu derler sana kaşar yani seni skio sonra ayrılacak sende başkasına gidecen sonra amin olacak kapkara sonra satmaua da başlarsın ama iş işten geçmiş daha kurtuluşun yok fhise olacan sanırım
Öncelikle onu eğitemwdiğim için kendime kızardım dostum bana göre bu doğru değil hadi bi kaç yaş neyse de bu fazla bir de evlilik yapmış benim kızım kendi akranında kendisi gibi temiz bir erkeğe laik
Allah korusun böyle bir durum yaşamak istemem ama yaparsa eve gider kızımı alırım. Oğlum olsada aynısını yaparım çünkü nikahın olmayan yabancı karşı cinsle aynı evde yaşamaya karşıyım. Buna zaten benden önce Allah izin vermiyo.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bunun açık görüşlülukle bir işi yok adam sana çakıyor bedava fck budy bulmuş genç bide senin gibi mal da sevgili diyor ahahah baban iyi red etmemiş şaşırdım
Senin kızın yapsa ne yapardın
bacım der silerdim herhalde hayatımdan öyle kız evlerden ırak
Namussuzluk mu bu
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
S aks. o bile çekmişsindir aw erkek adam her şeyi düşünür namussuz orocpu derler sana kaşar yani seni skio sonra ayrılacak sende başkasına gidecen sonra amin olacak kapkara sonra satmaua da başlarsın ama iş işten geçmiş daha kurtuluşun yok fhise olacan sanırım
Öyle deme kötü oluyorum
Öyle olacak gerçekler
Yaş konusunu geçtim aynı evde olmakta haksızsın baban haklı bence ben olsam ben de aynı tepkiyi verirdim
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Sana güveniyorsa düşünmemiştir ama adamın zorla sana yaklaşacağını düşünmüştür
bu yaşta adamsa evet haklı ben olsam bununla da kalmazdım
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
e yani
Hakkari'de ki dayıların namusunu temizlemeye gelmiyorlar Allah'tan bunada şükür
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Vermedinmi? 😂😂
Verdim
Çok modernsin yaaaaa sennnn şapşiiiikkkk daha fazla modern olmak istemez misin 😊
baban haklı 36 yasında biriyle ne işin var bide bekaretini de vermişsin pes
dindar bir adamsa muhafazakarsa tabiki haklı. bai imam nikahı yapında adam biraz sakinleşsin...
Suratına tükürse haklı, 36 yaşında yaşlı başlı herifle ne işin var
Senin baban olsa ne yapardi
Hangi baba kabul eder mal mısın
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Yaptığın saçma bence baban da haklı kaç yaş büyük kendi yaşıtın birini bulamadın mı?
Senin kızın yapsa ne yapardın
Öncelikle onu eğitemwdiğim için kendime kızardım dostum bana göre bu doğru değil hadi bi kaç yaş neyse de bu fazla bir de evlilik yapmış benim kızım kendi akranında kendisi gibi temiz bir erkeğe laik
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Büyük ihtimalle sen böyle bir şey yaptın mı? En fazla ne yaşadın
Verdim.
Bak doğru düşünüyordur o zaman mutlu olursun inş da benim açımdan istemezdim böyle bir ilişkin olmasını
Evlenmeden karşı cinsle aynı çatı altında yaşamayı desteklemem açık görüşlülük mü oluyor
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Yeni delik açtığını bile düşünmüştür
Baban çok haklı östelik 15 yaş var aranızda yazık olacak sana
ben baba olsam böyle olmazdi daha sert tepki verirdim
Sevgilin düzgün biri mi?
Ever
T
36 yaşlı değil. Mutluluklar dilerim.
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Evet. Bu arada boşanmış ailelerin çocukları böyle şeyler yapıyorlar, baban uyuşturucu bağımlısı olmadığına şükretmeli.
Benim kızım olsa kızmazdım, boşanmış ailelerin çocukları zaten psikolojik olarak kötüler.
Aynı evi paylaştığın için söylüyor olabilir
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Elbette
O yüzden kizmistir zaten
Durum nedir
haklı kimse o ruspu bi kız evladı istemez
düt keyfine bakar adam
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
tabikide hergün veriyonmu
Normal bi ilişki değil.
Baban haklı.
Senin kızın yapsa ne yapardın
Allah korusun böyle bir durum yaşamak istemem ama yaparsa eve gider kızımı alırım. Oğlum olsada aynısını yaparım çünkü nikahın olmayan yabancı karşı cinsle aynı evde yaşamaya karşıyım. Buna zaten benden önce Allah izin vermiyo.
Birlikte olduğum adam ilerde kızımız olursa sevgilisiyle beraber yaşasın diyor
Çok haklı
Senin kızın yapsa ne yapardın
boş ver eder, yasal olarak evlatlıktan düşürürdüm.
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Her deliğinden hemde
Haklı
Senin kızın yapsa ne yapardın
Büyük konuşmak istemem
Babanın tepkisinin aynısını yapardım
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Vermedin mi?
Düşünmüştür düşünmez mi
Haklı tabi ki.
Senin kızın yapsa ne yapardın
Yapamaz
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Başka düşünecek ne olabilir senin yaptığın durumda.
Baban seni evlatliktan redetse yeridir
Senin baban olsa ne yapardi
Konuşmazdı bidaha muhtemelen
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Aynı evde kaldigin birine sevgiline vermemek mümkünmu sence bide
Haklı sanki be
Senin baban olsa ne yapardi
Ahahaha yüzüme bakmaz asko be
Verdiğimi düşünmüş müdür babam?
Tabiki de
Adam haklı
Haklı
Senin baban olsa ne yapardi
Yattiniz mi
Evet
Bakirelik peki
Gitti
O mubbozdu
Hayır
Kim bozmustu