Çok yazmıyor, yazıyorlar ya da ben anlamıyorum ama ben çizgilerimi biliyorum dış görünüşüm kadar akıl yaşımda büyük (ya dış görünüşüm normal yaa millet abartıyor bir kere yuvarlak kafalıyım ben jfkdkfkf)
18im ben ama sınıftaki kızlar falan geçen konuşuyorduk birkaç aya üniversiteye gideceğiz ama hiçbirimiz üniversiteli durmuyoruz dedi bir kız sonra durdu durdu ama o (ben yani) gösteriyor üniversiteli gibi aynı dedi diğerleri onayladı 😑, avmde bir çocuk yanıma gelip hangi üniversite dedi dedim lise son ne saçmaladın ya dedim (içimden dedim) şaşırdı, ay herkes diyor ya bıktım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben 14 yaşında 12. Sınıf gibi gösteren kızlar görüyorum
12. sınıf bir kızın üniversiteli gibi görünmesi normal ama değil mi? Ya da 11
14 yaşımda beni arkadaşlarımın kardeşi sanıyorlardı jffjjckf
Evet daha geçen 17 yaşında kızı 20 li yaşların sonunda sandım hayatımın şokunu geçirdim..
20li yaşlar sonu mu neden öyle sandın ki
Çünkü aşırı şekilde olgun yüz hatları vardı. Şok oldum resmen d
Hormonlu tavuk yemekten ters evrim geçirmiş bunlar diyorum
Aleyna tilkiyi birakta bazılarının hatları çok erken gelişiyor onlqrw diyorum bu nasıl 18 mesela
Kötü bir şey mi ya erken mi yaşlanır bu kızcağız
Hayır sadece çok kadınsı duruyor ve bu da beğeniyi arttırıyor dikkat çekiyor
Koca koca adamlar yürüyor bence kötü ya çok kötü hatta berbat
Onlara bakma şu an sana da kim bilir kaç tane abaza yaziyordur
Çok yazmıyor, yazıyorlar ya da ben anlamıyorum ama ben çizgilerimi biliyorum dış görünüşüm kadar akıl yaşımda büyük (ya dış görünüşüm normal yaa millet abartıyor bir kere yuvarlak kafalıyım ben jfkdkfkf)
Her türlü yazarlar sen merak etme abaza amcalar her türlü yazar
Abaza amca çok yok ya ben çok şey bir kız değilim gözü dışarıda olan bir kız değilim yazıyorsa da umurumda olmadığı için fark etmiyorum da
O zaman güzel gerisimi boş ver umarım insan gibi birini bulursin
Evet kızı kendimden büyük biliyordum benden 2 ay küçük çıktı
Jdjdjgkf
Evet ve sanırım buna sende dahilsin
18im ben ama sınıftaki kızlar falan geçen konuşuyorduk birkaç aya üniversiteye gideceğiz ama hiçbirimiz üniversiteli durmuyoruz dedi bir kız sonra durdu durdu ama o (ben yani) gösteriyor üniversiteli gibi aynı dedi diğerleri onayladı 😑, avmde bir çocuk yanıma gelip hangi üniversite dedi dedim lise son ne saçmaladın ya dedim (içimden dedim) şaşırdı, ay herkes diyor ya bıktım
Bugünde tanımadığım bir kız kaç yaşındasın dedi söyledim yaşımı aynıymışız ama sen benden büyük duruyorsun dedi ya yeter ya yeter
Bu güzel bir şey gibi gekdi bana
Değil valla çok sık duyuyorum artık üzülmeye başladım ama fotoğraflarda falan normal genç kızım işte
Ben büyük durmuyorum onlar çok küçük hfjfjfjfj
Pist