Sizce bedduam mı tuttu? Bide kolayca iyilesir mi sizce? isterim ki beter olsun?

Okulda kardeşim gibi gördüğüm insan vardi baya samimiydik sonra ona iyilik yapmayı kestim anında silip attı beni kalbim çok kırıldı baya üzüldüm hatta kendimi sucladim basta sonra çok içten dua ettim canım yandı çünkü iki yakası Bi araya gelmesin hayatı boyunca hep tökezlesin dedim kız metrobuste bileğini burkmustu ağlamıştı belliydi ertesi gün de topalliyordu yani gördüm başka kızla koluna girmiş yürümesine yardım ediyordu sürtune sürtune yürüyordu

Güncellemeler
+1 yıl
Isterimki daha beter olsun bu az yine
Sizce bedduam mı tuttu? Bide kolayca iyilesir mi sizce? isterim ki beter olsun?
Cevapla