Okulda kardeşim gibi gördüğüm insan vardi baya samimiydik sonra ona iyilik yapmayı kestim anında silip attı beni kalbim çok kırıldı baya üzüldüm hatta kendimi sucladim basta sonra çok içten dua ettim canım yandı çünkü iki yakası Bi araya gelmesin hayatı boyunca hep tökezlesin dedim kız metrobuste bileğini burkmustu ağlamıştı belliydi ertesi gün de topalliyordu yani gördüm başka kızla koluna girmiş yürümesine yardım ediyordu sürtune sürtune yürüyordu
Güncellemeler
+1 yıl
Isterimki daha beter olsun bu az yine
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kalp kırmak kötüdür ve kalbi kırılan bedduasının kabul olması yüksektir
Ben onu kaybettigim için üzülüp göz yaşı bile döktüm o anında beni kaybetmek için hiç korkmadı
Bedduan tutmuş olabilir 😎
Dimi sence iyileşir mi hemen
İyileşir ama kendine söyleme
Neyi
Beddua ettiğini
Neden ki
Kız sonra sana bilenmesin 😎
Tartisma cikmasi için dua ediyorum ama ne o konuşuyor ne de ben yüzüne karşı söylemeyi isterdim
Sen ateşe körükle gidiyorsun 😎
Ahın tutmuş
Beter olsun hemen iyileşir mi
Biraz zaman alir hem ne kadar zarar görmüş bilmiyorum
Bu yine az daha beter olsun inşallah
Anlayabilse keşke bi de
O kendini haklı sanıyor
Evet o yüzden hic anlamaz