Bugün kendimi kötü hissediyorum. Biraz duygusallaştığınız oluyor mu?

Biraz ağladım diyebilirim. Göz yaşarım döküldü. Ofiste oturuyorum, gözleri görmeyen amca karşı kaldırımda kalakaldı. Görme engelliler için yol yok. Tabelaya tutundu beklemeye başladı. Belli aşağı doğru gidecek ama gidemiyor. Ben görüyorum ama o görmüyor. Yanına gittim aşağı kadar eşlik ettim. Sohbet ettik. Üzüldüm ya işte. Daraldım

Bugün kendimi kötü hissediyorum. Biraz duygusallaştığınız oluyor mu?
Cevapla