Bugünlerde kötü hissettiginiz bir olay / durum var mı? Benim detayda?

Ben çok iyi yerlere gelmek istiyorum hem mental hem finansal bunun için sabah akşam kendimle ilgileniyorum eğitimimle uğraşıyorum. Geçen gün okulum açılacak diye temizliğe gittim bir gün Rus kadının evine resmen kadın misafir gibi ağırladı ve normal evimi temizler gibi sadece mutfağı vs duzenledim oturup kahve de içtik okulu vs sordu. Ama iki gün önce bir Türk kadının evine gittim nereden baksan benle 2-3 yaş vardı aramızda o kadar egoluydu ki gider gitmez bana halıyı sil dedi emir verir gibi koştur koştur gitmiştim evi 1.5 saat mesafedeydi. Sabah 7 de uyandım ama kahvaltı bile yapamadım sabah 9 da istiyorlar diye. Akşama kadar aç karna calistim her an hayatımı sorguladım yarıda bırakıp gitmek istedim. Zor tuttum kendimi bir şey dememek için heryeri temizledim dışarı çıktım ağladım o kadar zoruma gitti ki bu ekonomi aileme yük olmama çabası. Cidden insanlık bazı insanlarda yok. Hayatımda 2 kez gittim o da baya tanıdık bir arkadaşımın Rus arkadaşıydı diye. Beraber gitmiştik ve son oldu. Açlıktan surunsem de kitap alamasam da asla başka insanların bende egosunu yükseltmesine izin vermiycem. 😞 gerçekten çok üzüldüm ya içimi dökmek istedim.

Bugünlerde kötü hissettiginiz bir olay / durum var mı? Benim detayda?
Cevapla