Evet
Hayır
İstisna vardır * ezici çoğunluk evlenmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani ben evlenirim, ancak kız arkadaşımın bensizde ayakta durabilmesini isterim. Kocam çalışsın ben yatayım diye bir şey kabul edemem.
Tabiki olur ama bi kizla neden evlensin ezmez mi karşısındaki insanı
Yoo ben neden ezeyim ki? Bir erkek olarak bu çok saçma bir mevzu. Eğer birisi maddiyat üzerinden veya sevdiği birisini herhangi bir nedenden dolayı eziyorsa zaten o insanın psikolojisi bozuktur. Yerinde değildir, karakteri oturmamıştır. Bizim toplumumuzda bu gayet normal görülüyor oysa ki ahlaksızca bir davranış. Bir karınca ormanı söndürmek için ufacık bir damla bile taşıyorsa yangına karşı, incitmemek gerekir.
Herkesin böyle düşündüğünü düşünmüyorum açıkçası
Düşünmedikleri için zaten sürekli bu sorunlar ortaya çıkıyor :D
Erkeklere koymaz hatta daha iyi hissederler ama bazilari tersini düşünüyor olabilir
Cevap
8Cevap
kişiye göre değişir ben statüye değil aşka baktığım için evlenirim
ben şahsen tercih etmem ama erkeklerin çoğu evlenir. çünkü erkekler genel olarak baskın gelecekleri bir evlilik isterler
Evlenir, hata çalışmayanla da evlenirler, çünkü daha öncelikli olarak Yuvaya Çoluk Cocuğa sahip çıkabilecek bir Kadın mı diye bakar çoğu Erkek
Maddi olarak güçlü olursa?
Hayır, sonra kadın evde dominant oluyor.
Ben evlenmezdim
Eskiler öyle ama günümüzde azaldı bu
Ben evlenirim.
Neden evlenmesin ki
Evlenir
Evlenmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar