Konsere gidicem hic ark yok, nasil bi hayat bu?

29 yaşına girdim, bugün doğum günüm.

Cem Adrian Konseri var Kucukcekmece de. Yani kendi semtimde. Ama birlikte gideceğim tek bir insan yok.

Diyeceksiniz yalnız git ne olacak. Inanin tüm tiyatro, sinema , konser etkinliklerine yalnız gidiyorum artık sıkıldım.. orada yanına gelenlerle sohbet muhabbet edenleri, fotoğraf cekilenleri görmek üzüyor artık beni.

Yalnızlığım boyumu aştı. (1.77)

Konsere gidicem hic ark yok, nasil bi hayat bu?
Cevapla