İsrail’i protesto etmek için kaç tane cola alıp döktünüz?

Evet, ben de döküyorum, bardağıma döküyorum, yudum yudum tadını çıkara çıkara da içiyorum😋
İsrail’i protesto etmek için kaç tane cola alıp döktünüz?
Cevapla