Muhabettim yok ne yapmalıyım?

Merhaba, erkekler genellikle dert etmiyor yine takılabiliyoruz ama çoğu zaman muhabettim yok ve sessiz kalıyorum durmadan düşünüyorum ne hakkında konuşabilirim ve konuşsam da çok kısa kalıyor. Bazı insanlar hiç durmadan sürükleyici konuşabiliyor mesela bir şey anlatırken sanki en sonunda çok iyi bir noktaya ya da komik bir şeye değinecekmişim gibi oluyor sonra bana bu m*l ne konuşuyor boş boş şeklinde bakıyorlar. Konuşabildiğim zamanlar ise de boş konuşuyorum yani önemli konu yok ve en kötüsü aynı konuyu tekrar ediyorum konuşacağım bir şey olmadığı için. Oysaki hayatım dolu ve çok fazla şey yapıyorum sadece genellikle ilgileri olmuyor ya da alakasız oldukları için anlamıyorlar. Asimile olmuş gibi hissediyorum, ünlü tanımıyorum, politika umrumda değil, futbol konuşmuyorum, sigara bile içmiyorum yani sigara arkadaşı bile edinmiyorum. Alkol içmeye davet ediyorlar ama içmiyorum. Okey vs. Oynamıyorum peki ya ben ne yapacağım? Sırf muhabbetim olsun diye kendimi istemediğim şeylere mi zorluyim mi?

Muhabettim yok ne yapmalıyım?
Cevapla