Kendimi çok kötü hissediyorum hiç kimsem yok gibi varlar aslında ama yoklar 20 yaşındayım bu herkeste oluyormu zamanla düzelirmi?

Hayattan zevk almıyorum hep depresyon dayım

Kendimi çok kötü hissediyorum hiç kimsem yok gibi varlar aslında ama yoklar 20 yaşındayım bu herkeste oluyormu zamanla düzelirmi?
Cevapla