Ben bebeğin karindan çıktığını sanıyordum sadece 21 yaşına kadar.
Aşırı muhafazakar ve kapalı bir çevrede büyüdüm
Ben bebeğin karindan çıktığını sanıyordum sadece 21 yaşına kadar.
Aşırı muhafazakar ve kapalı bir çevrede büyüdüm
Televizyonların siyah-beyaz olduğu yıllardı. Bir 23 Nisan çocuk bayramı. Gazetede haber çıktı 23 Nisan törenleri renkli verilecek diye. Toplandı herkes TV'nin başına. Bakıyoruz bakıyoruz ne renkli yayın var ne başka şey. Ablam diyor, "Sanki bayrağı kırmızı gördüm gibi oldu." Abim diyor, "Sanki şurda bir renk gördüm"
Çok sonraları anladık, yayınları renkli izlemek için renkli televizyon gerektiğini. :)
Ahahah çok tatlı 😀❤️
Cevap
15Cevap
ingilizce hazırlıktayken hoca bir metni benim okumamı istemişti, metinde Yale University geçiyordu ben de nasıl okunur vs bilmediğim için kız ismi olan Yale gibi okumuştum meğersem dünyaca ünlü bir üniversite imiş
Muhafazakar bir çevrede büyümüş olabilirsin ama hiç okulda göstermediler mi bunu 🥲ben dizide ölen oyuncular gerçekte de ölüyor sanıyordum😅
Benim degilde unuversitede arkadasimin arkadasi kizlarin g.. tun den istediğini saniyordu 😂😂😂
Asıl muhafazakar insanlar normal doğumu isterler, seninki aşırı muhafazakar değil, cahil kalmış bir aile olmalı
burada mevzu yalnız isteyip istememek değil evde kadınlığa dair bile bir mevzunun gecmeyisi.
Ben birilerinin doğum hikayelerini, sevgili opusmelerini vs bile unide dinledim
Bu benim savımı çürütmüyor
İkizlerde sonradan doğanın büyük olduğunu ikizlerim olunca öğrendim ☺️
Mantıken ilk doğan daha büyük olmaz mı ben şu an öğrendim 🙊
Ayy minnoş yaa sağlıklı ömürleri olsun inşallah ☺️
Ben öpüşünce çocuk oradan oluyor sanıyordum (sosyasit bir ailede büyüdüm)
Üniversiteye gidince tüm kızlar üstüme koşcak sanıyodum
Michael b. Jordanı michael jordanin oglu saniyodum
Geçmişimde inandığım hurafeler.
Bende öyle biliyodum :)
Bunun cevrenle alakası yok sıkıntı sendeymis
Ben ay dedeyi dedem sanıyodum
Zenci kadınlardan kakaolu süt geliyor sanıyordum
karından da çıkıyo yalnız
Aferin
Simdi ogrendin mi peki vajinadan ciktigini
Ciddi olamazsın
insanlara güvenmek
yakılır buna
ben yanmışım zaten saol kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?