Durduk yere ailemle kavga ediyorum sürekli ne yapmalıyım?

İş yerine giderken modum çok düşük oluyor çalışma isteğim gelmiyor ailemle tamamen konuşmayı düşünmüyorum ne annemin bana yemek yapma hakkı yok ne kahvaltı hazırlama hakkı yok babamın da aynı şekilde bardak doldu taştı nefesim tükendi artık konuşmayı düşünmüyorum babam bana edepsiz dedi ben evden işe giden biriyim ne arkadaş çevrem var ne edepsizlik yapacak bir şeyim var bu zamana edepsizlik saygısızlık yapmadım ne erkek arkadaşım var ne bir şey aileme göre edepsizlik kavramı ne bilmiyorum son zamanlarda ağlamaya başladım ne yapacağımı bilmiyorum ben o evde yaşadıkça babam benden çok mutsuz bu zamana kadar onlara başarılı bir çocuk olmadığım için başıma çöküyorlar 😣

Güncellemeler
1 yıl
Bu sorudan yeni haberim oldu hahah lütfen sil @ kizlarsoruyor
Durduk yere ailemle kavga ediyorum sürekli ne yapmalıyım?
Cevapla