İş yerine giderken modum çok düşük oluyor çalışma isteğim gelmiyor ailemle tamamen konuşmayı düşünmüyorum ne annemin bana yemek yapma hakkı yok ne kahvaltı hazırlama hakkı yok babamın da aynı şekilde bardak doldu taştı nefesim tükendi artık konuşmayı düşünmüyorum babam bana edepsiz dedi ben evden işe giden biriyim ne arkadaş çevrem var ne edepsizlik yapacak bir şeyim var bu zamana edepsizlik saygısızlık yapmadım ne erkek arkadaşım var ne bir şey aileme göre edepsizlik kavramı ne bilmiyorum son zamanlarda ağlamaya başladım ne yapacağımı bilmiyorum ben o evde yaşadıkça babam benden çok mutsuz bu zamana kadar onlara başarılı bir çocuk olmadığım için başıma çöküyorlar 😣
Güncellemeler
1 yıl
Bu sorudan yeni haberim oldu hahah lütfen sil @ kizlarsoruyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer