Böyle mesajlar atmak ergence geliyor bana bir insanın derdi varsa delikanlı gibi arayıp söylemeli ya da yüzüne söylemeli bu özgüvensizlik hatta korkaklık gibi geliyor bana
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende öyle düşünüyorum ama burada durum öyle değil. Normal Mesajlaşıyoduk. Patavatsız şeyler söylemeye başladı bende bunu yazdım.