
Doğruluk adına konuşup, aileden biriyle tartışmışsın, sonra bir bakmışsın ki ortalık savaş alanı 🙁 Ve sonuç: dışlanmışsın ve artık yapayalnızsın.

Doğruluk adına konuşup, aileden biriyle tartışmışsın, sonra bir bakmışsın ki ortalık savaş alanı 🙁 Ve sonuç: dışlanmışsın ve artık yapayalnızsın.
Ben ruyalarimdada babamla tartisiyorum keske gbrsede kurtulsam diye
onun dısında anne babama bir aile olmasi icin dogmusum mutsuz bi yasam keske dogmasaydim diyorum
yetimhanede buyuyenler daha ozgur istedigi yasta seks yapabiliyolar ben ozgur degilim
Ben soyutluyorm kendimi karışmıyorm
Senin değerini bilmeyenler utansn
Bennnn
😂😂😂
Cevap
2Cevap
Genelde küçük çocuk oluyor
Sağlıksız aile ortamında sağlıklı olan birey sorun yaratır..
Teşekkürler dostum. Grup mülakatım bugün heyecanlıyım 🤗🤗🤗🤗🤗
Sağol inancın için dostum
Galiba en küçük çocuktur. Sen sus, sen konuşma, büyüklerin işine karışma vs. vs.
Bu soruda benden bahsettin galiba takintilisin derler uçağa bincem çok heyecanlı yım
Korkum. yok çok eglenceli
Genelde en küçük olan nasibini alır bu işlerden
Ben dışlanıyorum çünkü evin küçüğü benim
Sağlık olmaz ki o evde
Ortanca çocuk
Kız çocuk yaş farketmez
Değişir
Ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?