Aile & Toplum Ailenizde en çok kiminle çatışıyorsunuz? u _Süveyda Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Fikir ayrılığı veya anlaşamamazlık en çok kiminle oluyor? Güncellemeler+1 yıl Soruyu kim taşıdı yaa😏 Ailenizde en çok kiminle çatışıyorsunuz? Cevapla Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Kimseyle tek yaşıyorum 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Annemle çok fazla çatışırız ama 10 dakika sonra da hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya başlarız. Alıştık bu duruma artık :)) 1 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Eskiden geçimsiz biriydim ama 30 dan sonra bi olgunluk geldi kimseyle çatışmıyorum😂 2 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Kimseyle olmuyor. Ne desem tamam diyorlar ayar oluyorum. He de gitsin deliye muamelesi görüyorum 🥺 1 0 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 744 cevap paylaştı. Babamla çok kavga ederim birde baş belası erkek kardesimle sürekli kavga anlaşmazlık oluyor 0 0 Yorumla
KuzeyTekinoğlu01 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Ben gecinilmesi zor biriyim. Genelde hep çatışırım yedirmem kendime haksızlığı 0 0 Yorumla
sekizcizerayaklarimm Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Birtek kardeşimle çatışmıyoruz heralde, belli olgunluktan sonra en yakın arkadaşın kardeşin oluyor 0 0 Yorumla
QueenOfTheFate Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 940 cevap paylaştı. Hangisi inadına öküzlük yaparsa ama annem diyelim. O olmadan önce de babamdı. 0 0 Yorumla
Ruslan__ Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Babamla işden emekliye ayrıldıktan sonra çok şeyden şikayet ediyor. Evde polis gibi geziyor mübarek 1 0 Yorumla
Fıratyüzak Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Genelde hepsiyle tartışıyorum 3 tane ablam 8 tane abim var ablalarım hariç hepsiyle tartışıyorum 0 0 Yorumla
guvenilirsirdas34 Takip Et Xper 4 Yaş: 60 +1 yıl bir koca en cok kimle catisirki eşinden baska helede eş kiskancsa 0 0 Yorumla
Minikbalkız Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hepsiyle çatışıyorum ama seviyorum da 0 0 Yorumla
tetikci13 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 56% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 606 cevap paylaştı. Kimseyle cunku ailemle degılım 0 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 810 cevap paylaştı. Annem en sevdiğim 🤗 2 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı. Çatışmam 1 0 Yorumla
mutsuztospik Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 974 cevap paylaştı. Babamla 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Kimseyle tek yaşıyorum
Annemle çok fazla çatışırız ama 10 dakika sonra da hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya başlarız. Alıştık bu duruma artık :))
Eskiden geçimsiz biriydim ama 30 dan sonra bi olgunluk geldi kimseyle çatışmıyorum😂
Kimseyle olmuyor. Ne desem tamam diyorlar ayar oluyorum. He de gitsin deliye muamelesi görüyorum 🥺
Babamla çok kavga ederim birde baş belası erkek kardesimle sürekli kavga anlaşmazlık oluyor
Ben gecinilmesi zor biriyim. Genelde hep çatışırım yedirmem kendime haksızlığı
Birtek kardeşimle çatışmıyoruz heralde, belli olgunluktan sonra en yakın arkadaşın kardeşin oluyor
Hangisi inadına öküzlük yaparsa ama annem diyelim. O olmadan önce de babamdı.
Babamla işden emekliye ayrıldıktan sonra çok şeyden şikayet ediyor. Evde polis gibi geziyor mübarek
Ailemin yanında olsaydım kardeşimle catisirdim herhalde
Herkesle tartışıyorum en çoğu yok
Erkek kardeşim en çok 😒
Genelde hepsiyle tartışıyorum 3 tane ablam 8 tane abim var ablalarım hariç hepsiyle tartışıyorum
bir koca en cok kimle catisirki eşinden baska helede eş kiskancsa
Annemle kafalar uymuyo
Hepsiyle çatışıyorum ama seviyorum da
Kimseyle cunku ailemle degılım
Annem en sevdiğim 🤗
Çatışmam
Annemle 😕
Kimse ile 😃
En çok ablamlarla catisiyorum
Kardeşimle..
Babamla
Kimse ile
Annem ve ablam
Babamla
Ablamla
Eşimle 😂😂😃
Annemle
Kardeşimle tabiki
hepsiyle
Bazen hepsi
ablam