Üniversitede 4 yıl içinde hiçbir erkeğin yürümemesi bir kız için çok mu kötü?

çok mu kötü sizce?

Üniversitede 4 yıl içinde hiçbir erkeğin yürümemesi bir kız için çok mu kötü?
Cevapla