Tesettür Allahın emri. Kulun değil. Tercihleriniz size ait. Yapacağınız her şey kendinizi bağlar. Hesabınıda kendiniz vereceksiniz. Başkalarının ne düşündüğü bence gereksiz ve faydasız. Doğru soru şu olmalı Allah ne düşünüyor?
Ayeti hatırlattığın için teşekkür ederim ama ben ne cehennem ateşinden korktuğum için nede cennete girmek için ibadet yapmıyorum ya da örtünmüyorum brn Allah'ın rızasını kazanmak için yapmak istiyorum ne yapmam gerekiyorsa nefsimi terbiye etmeden kapanmışım ki aklımda soru işaretleri var Allah nasip etmemiş diyelim nasip olur inşallah
sıcaklatmasına bişey diyemem inceleri ve hava sirkülasyonu sağlayan kumaşlı elbiseler var. Sigara konusunda da içen bir sürü kadın var sokaklarda görüyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
:))) herkesin yapabilecegi bisey degil zaten cok sallama boş ver :)
Aynen katılıyorum
Rahat hissettigim gibi ol boş ver :)
Senin kararın saygı gösteröeliler önemseme ama neden çabuk bitti belki yakıştı
Terletiyor ve teferruatlı baya
Nasıl rahatsan öyle ol böyle rahatsan böyle kal
Kimse sorgulamayaz
Ama belkide çok yakıştı açık halinden
Zaten usturuplu ve uzun giyiniyorum
İllaki sadece başın açık oluyor
Tek fark bu
Sen memnunmusum halinden
Memnunum hayırlı bir şey ama herkes kaldıramayabilir tesettürü o yüzden böylesi daha iyi benim için
İllaki yasaemısın bana
Seren senmisin
Kararlarını etkileyenler var mı
Emin ol ki biri var ki tam olarak her şeyi gördü... Bil bakalım O kim? :)
Biliyorum ama zaten normalde de uzun giyiniyorum
Kimseyi ilgilendirmez senin hayatın senin kararların
Teşekkür ederim eşim ve ailem de kızmadı zaten
olması gerekende bu zaten dinde zorlama yoktur. Sen bi karar vermişsin herkes arkadan durmak zorunda
Saolun
Tesettür Allahın emri. Kulun değil. Tercihleriniz size ait. Yapacağınız her şey kendinizi bağlar. Hesabınıda kendiniz vereceksiniz. Başkalarının ne düşündüğü bence gereksiz ve faydasız. Doğru soru şu olmalı Allah ne düşünüyor?
Nasıl algılandığının önemi yok. Kalitesiz insanlar dedikodu yaptığı için dedikodunun önemi yok.
Milletin ne kadar umarındayım demenin başka hali bu.
Merak etme millet umursamaz böyle şeyleri , herkes kendi derdinde
Tadilat nedeniyle kapalıydım dersin soranlara 😂
😂😂😂
Güzel fikir bence 😂
Bro ya
Buyur
:) koca bulamayacağını anladı gene soyundur derler :)
Evliyim lâ alan almış zaten normalde de uzun giyiniyorum diğer yorumlarımı oku
:) aman bişey olmaz o zaman. istediğin gibi giyinebilirsin :) kimse bişey düşünmez rahat ol
İyi bari ikinci Esra Rabia vakası yaşamadık sen 3 gün kapalı kalmışsın
Bize yargılamak düşmez Allah af etsin
Tevbe 81. cehennem ateşi daha sıcaktır
Ayeti hatırlattığın için teşekkür ederim ama ben ne cehennem ateşinden korktuğum için nede cennete girmek için ibadet yapmıyorum ya da örtünmüyorum brn Allah'ın rızasını kazanmak için yapmak istiyorum ne yapmam gerekiyorsa nefsimi terbiye etmeden kapanmışım ki aklımda soru işaretleri var Allah nasip etmemiş diyelim nasip olur inşallah
Neden pes ettiniz?
Hocam yalan yok nefsim ağır bastı zor geldi
Ama nefsinize karşı çıkarsanız cenneti kazanacaksınız değer mi?
Din için değil kendi zevkin için kapandığını düşünürler
Olsun
Niye kisa surdu
Şal eşarp aşırı zahmetli ve terletiyor
Yo hayır ne olacak ki senn hayatın sonuçta
Zaten yeteri kadar kapalı giyiniyorum uzun gömlek tişort vs kafam terliyor bu soğuklarda bile yazın düşünemiyorum
Bnce milleti takma boş ver ne istiyorsan onu yap tercih senn
Uzun sürmesinden iyi kimse alışmamis
Aynen öyle kimse görmedi1. Derece aile gördü anne baba kardeş
Demek ki içinden gelmiyor. Kararını destekliyorum.
Aynen öyle içimden gelmedi nasip değilmiş
Kimseyi takma vicdan azabı da çekme boş ver
Allah razı olsun bende aynı kanıdayım
Benim açılana da kapanana da saygım var o kişiden başkasına karışmak düşmez zaten
Deneme surem doldu dersin
Ne diyebilirim ki
Aldigim esarplari iade ettim param yoktu
Gaza gelmişim
Fotonu gostersene merak ettim
Cahil insanlar yüzünden toplum ne hale geldi ya..
neden vazgeçtin merak ettim
Terletiyor bu son baharda bile bu oluyorsa yazın düşünemiyorum ve baş örtünün bir ağırlığı var sigara içemezsin vb
sıcaklatmasına bişey diyemem inceleri ve hava sirkülasyonu sağlayan kumaşlı elbiseler var. Sigara konusunda da içen bir sürü kadın var sokaklarda görüyorum.
İşte olmuyor baktım yine pantolon giyiyorum başımı kapatmamın bir anlamı kalmadı çarşafta giyemeyeceğime göre çalışmak isteyen biri için sorun oluyor
Tevbe 81. cehennem ateşi daha sıcaktır
Kötü karşılanmaz merak ettim seni görebilir miyim
Dinden mi çıktın doğru karar
Senin kararın kime ne
bir şey olmaz
Bir şey olmaz
acık duramadın mı
Baş ötü ile Max 3 gün
flortozmusun
Evliyim
normalde oylemısın