Arkadaşlar bana tavsiye verin kafayı yicem?

Yav ben ne edeym ne yapayım kendimi en sonda arabanın önüne aticam ailemle aram kötü baya ben ne yapsam yaranamiyorum bu insanlara 2 tane doğuştan hasta ablam var hep bana ayrımcılık yaptılar hep onları sevdiler hep onlarla ilgilendiler bir kere bile annem babam bana iyi ki varsın oğlum var mı bı derdin demedi insan evladına böyle mi davranır bı gün motor çok seviyorum baya baktım evdekiler hep azar falan almicaklar yani biliyorum kendi paramı falan biriktirdim onlardan gizli motor aldım fiyatı da öyle çok pahalı bir şey değil ruhsatsız plakasız bişey motoru aldım ama nasıl heyecanlıyım falan en sonda dayanamayıp söyledim aynı günü babam hurdacı getirip motoru satirmayi denedi adamlar almadı tabi motoru neyse 1 hafta geçti üstünden babam motoru düşük bir fiyata verdi ben binmiym diye sonra Neyse tamam dedim yapicak bişe yok aradan 1 ay geçti kendi kızına motor aldı babalık böylemi arkadaşlar ya insan bi evladının zorla aldığı motoru satıp diğer evladına motor alirmi ben bişey demiyorum bu insanlara geçende babamın motoru var onu sürüyorum arada bı beni görmüş bı tanığımiz bu çocuk nasıl böyle motor falan kullanıyor diye babama şikayet etmiş babamın bana dediği laf bu o motorun üstüne geberseydinde senden kurtulsaydik iyi geceler

Arkadaşlar bana tavsiye verin kafayı yicem?
Cevapla