En saçma bulduğunuz önyargı hangisi?

(aklıma gelen birkaç önyargı örneği

*Mini giyiyosan yollq, sarışınsan aptql, bir erkeğe tebessüm ettiysen hoşlandın sanılması
*Muhafazakar olan herkesin hükümete oy verdiğinin sanılması ve yobaz gerici partqzan olarak düşünülmesi
*Kapalıların 7/24 kapalı olduklarının düşünülmesi

*Tesettürün farz olduğunu kavrayamayıp saygı duyulmaması ve açık mini giyen aşko kuşkoların sadece dişil enerjisi olduğunun düşünülmesi ve saygısız hareketler konuşmalar yapılması)

Güncellemeler
+1 yıl
Sizin en saçma bulduğunuz önyargı kalıbı nedir?
En saçma bulduğunuz önyargı hangisi?
Cevapla