Kendimi çok kötü hissediyorum, evli patrounumu yanıma çağırarak çok mu kötü yaptım yardım edin 😣 ?

İki aydır bir fabrika da çalışıyorum kpss için dershaneye kayıt olmam gerek para biriktiriyorum. orada 40 yaşında mimar genç bir patrounum var evli iki çocuk babası eşini sürekli aldatıyormus kadın bırakmıyor ama neyse bu adam geldiğim günden beri beni izliyordu yüzüme bakiyordu sonra bende ilgi duydum karizmatik bir adam ama sinirli Manyak biri. Tehlikeli neyse dünden önce öğle arasında tek başıma oturuyordum yanıma geldi tam bana bakarak geliyordu kadını görünce döndü dün de ben mesaideydim tuvalere gidicem onu gördüm öksürdüm yanıma çağırdım resmen o baktı bende uzaklaştım sonra yanımıza geldi bir telaşlı heyecanlı bana bakıyor yaklaşıyor yanıma herkese bişi diyor kızdi mi anlamadım çok mu rezil oldum moralim çok bozuk kötü hissediyorum ne olucak bundan sonra

Kendimi çok kötü hissediyorum, evli patrounumu yanıma çağırarak çok mu kötü yaptım yardım edin 😣 ?
Cevapla