Eşimle her tartışmada alttan almaktan yoruldum. Nasıl düzelicek?

Mrblar biraz başınızı ağrıtacam ama akıl verin benim 8 aylık oğlum var bugün eşimle çorap yüzünden tartıştık çocuğun çorabını değiştir küçük hasta olur dedi tamam banyo yaptrtm temiz giydriym dedi eşim normalde bana karşı kötü şeyleri olmamıştr doğumdan sonra yanına gidiorm dur yorgunum dur buram ağrıyor dior neyse ama sinirlenince gözü bşy görmez neyse yine söyledi ben sana sabah ne dedim diyince dedi hasta olsa ben sana sorarım sana dedim diye çıkıştı beni dinlemedi bile beni dinlemesini sağlamak için yüksek sesle konuştum sesini yükseltme dedi ben de beni dinlemiyorsun dedim bağırarak o ara yine dedi sesini yükseltme ve elime yumrukla vurdu sonra ne yapiorsn canım acıdı derken sus dedi çatal batrdı bende ağladım o acıyla oğlum ağladı oda etkilendi kucağına bile almadı ben ağrıdan hep kendime bşyler derim ışte şerefsiz el dedm bu onu kendi üstüne aldı bana dedi sen bana böyle dedin ha görürsün dedim sana değil kendime elime dedim anlamadı inanmadı bile seninle konuşmak istemiyorum git dedi bende nedr ya sus yok bağırma diorsun bana sus diyince suscan konuş diyince konuşcan dedi köpekmiyim kölemiyim dedim neyse 2 3 saat geçti peşinden geziorm bak sen beni yanlış anladın dedim yok ben doğru anladım sen böyle dedin dedi yapma dedim sarıldım git otarafa konuşmak istemiyorum dedi ne yaptysam konuşmuyor benimle bende yeter dedim maddi olarak Allah razı olsun her şey yapıorsn ama maneviyen yok dedim kartını para 'ne varsa istemiyorm al dedim bşy de istemem senden dedim oğlumun çantasını toplarmış gibi yaptım adamın umrunda bile değil telefonla uğraşıor koç burcu işte be olcak umursamadı bile bende çocupu sevme dedim ya odaya çekildim ya memlekete gitsem olay büyür ve bitrr biliorm ne yapcam bilmiorm ama bende insanım sürekli alttan almaktan yoruldum

Eşimle her tartışmada alttan almaktan yoruldum. Nasıl düzelicek?
Cevapla