Mrblar biraz başınızı ağrıtacam ama akıl verin benim 8 aylık oğlum var bugün eşimle çorap yüzünden tartıştık çocuğun çorabını değiştir küçük hasta olur dedi tamam banyo yaptrtm temiz giydriym dedi eşim normalde bana karşı kötü şeyleri olmamıştr doğumdan sonra yanına gidiorm dur yorgunum dur buram ağrıyor dior neyse ama sinirlenince gözü bşy görmez neyse yine söyledi ben sana sabah ne dedim diyince dedi hasta olsa ben sana sorarım sana dedim diye çıkıştı beni dinlemedi bile beni dinlemesini sağlamak için yüksek sesle konuştum sesini yükseltme dedi ben de beni dinlemiyorsun dedim bağırarak o ara yine dedi sesini yükseltme ve elime yumrukla vurdu sonra ne yapiorsn canım acıdı derken sus dedi çatal batrdı bende ağladım o acıyla oğlum ağladı oda etkilendi kucağına bile almadı ben ağrıdan hep kendime bşyler derim ışte şerefsiz el dedm bu onu kendi üstüne aldı bana dedi sen bana böyle dedin ha görürsün dedim sana değil kendime elime dedim anlamadı inanmadı bile seninle konuşmak istemiyorum git dedi bende nedr ya sus yok bağırma diorsun bana sus diyince suscan konuş diyince konuşcan dedi köpekmiyim kölemiyim dedim neyse 2 3 saat geçti peşinden geziorm bak sen beni yanlış anladın dedim yok ben doğru anladım sen böyle dedin dedi yapma dedim sarıldım git otarafa konuşmak istemiyorum dedi ne yaptysam konuşmuyor benimle bende yeter dedim maddi olarak Allah razı olsun her şey yapıorsn ama maneviyen yok dedim kartını para 'ne varsa istemiyorm al dedim bşy de istemem senden dedim oğlumun çantasını toplarmış gibi yaptım adamın umrunda bile değil telefonla uğraşıor koç burcu işte be olcak umursamadı bile bende çocupu sevme dedim ya odaya çekildim ya memlekete gitsem olay büyür ve bitrr biliorm ne yapcam bilmiorm ama bende insanım sürekli alttan almaktan yoruldum
+1 yılAilenizden anlayışlı birini aracı yap adamın derdini neymiş öğren sana değil de belki ona söyler belki çözemedi derdi var ki öyle yapıyor sana patlıyor
ya da karşına al konuş senin derdin ne?
Ama aracı koysan daha iyi sen açsan daha beter olabilir011 Yorumla
Soran+1 yılAracı koysam başkasına gidip anlatıyorsn der kızar dahada ben zaten iletişim sağlayamıorm ya düşünün yerini yanıma yapmıştım gitmiş yan odada uyumuş gelmemiş bile bi ara oğlumu sevdi gitti yani ne yaptım ben kötü bşy mi yaptım
- +1 yıl
Siz sorun açık açık ona
Soran+1 yılDinlemek istemiyormuş beni nasıl sorayim
- +1 yıl
Aranızda olan veya birde olan bir şey oldu mu?
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Bilmiyorum bir erkek neden öyle davranır
Ama belli ki ve büyük ihtimalle de canını iyice sıkan bir olay olmuş
Soran+1 yılAnlattığım gibi o kelimeyi yanlış anladı ona dedim sandı olay bundan ibaret
- +1 yıl
Sadece bu olayda mı böyle oldu ondan önce de aynı tepki gördün mü?
Eğer aynı tepkiyi gördüysen adamda sorun adamın kişiliğinde
Soran+1 yılGördüm daha öncede ama normal itme kalkma oluyor du ya da barışırdık çünkü ben giderdim barışırdım yalvatrdı beni resmen ya ama şimdi zoruma giden şeyler oldu yapmak gelmiyor ıçimden konuşmak istemiyorum bu nr kadar devam eder bilmiyorum kendisi kinli bilirim konuşmaz yıllar geçsede
- +1 yıl
İşiniz zor Allah yardımcın olsun sabret ama eşin de sorun var yok değil anlayış sıfır
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvliliğinizin ilk başlangıcından beri aranızda nasıl bir hâdiseler ve nasıl bir vakâlar geçti bilmiyorum. Lâkin ben şunu anladım ki, sende dengesizlik olmakla beraber onda da vahşî ve bedevîlik görünüyor. Mazî dürbünüyle geçmiş zamana baktım ve gördüm ki o zamanda ki vahşî ve zâlim ve merhametsiz ve şefkatsiz olan kendimi gördüm. İsterim ki şu vahşet bataklığına düşmüş insanlarda o dehşetli bataklıktan selamete çıksınlar, elimi uzatsam elim yetişmiyor ve bu durum benim kalbimi ağlattırıyor...
01 Yorumla
Soran+1 yılDengesizlik değil çok sevip yüceltim onu fazla değer verdim ama işte haketmedim bunları sinirlenince gözü bşy görmüyor önceleri sinirlenip beni itmeleri vardı bunlar arttı bence zaten artık beni beğenmediğini düşünüyorm doğumdan sonra çünkü ilgi azaldı bizi bir yere götürmüyor bizimle bşy yapmak istemiyor ya o kadar kavga ederiz ayrı uyumaz ha uyur oda belki aynı odada başka yerde ama bugün gördüm ki almış yastığını başka odaya gitmiş
Sorun koç burcu olması falan değil. Adam şiddete meyilli büyük olasılıkla da geçinmeniz için gereken parayı getirdiği için yaptıgı her şeyde kendini aklıyor, senin duygu ve düşüncelerine gereken değeri vermiyor. Çift terapisine gidin gerekirse tek başına terapiye gir. Eline çatal batırması anlattığın kadar basit bir olay değil, önce bunu fark et. Kendin için yapmıyorsan bile çocuğun için yap. İleride annesini böyle görmesine izin verme.
03 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin ki o kadar benimle gelmez terapiste bende küçük çocuk var nasıl giderim gurbetteyim birde 2 yılım daha pek bilmiyorum buraları
Soran+1 yılÖyle yapayım o zaman ya ailemden uzağım kafami dağıtmak için gidemiyorum da evdeyim
+1 yılSinirli olduğunu okur okumaz kesin koç burcu dedim ama böyle lanet bir insanla asla ve asla vakit geçirme defetmelisin senin kocan şiddete eğilimli ve narşişt bırakın yaa şu koç burcunu kendi gibi deli olanlar bulsun kendi gruplarıyla evlenip her haltı yesinler iğrenç ötesi ya.
022 Yorumla
Soran+1 yılBenim gibi kadını bulmuş bunuor ya resmen sessiz saygılı ilgiliyim alttan alıorm diye böyle yapıor böyle onu yolan parçalayan biri olsa ben onu o zaman görürdüm gerçi öyleleri daha kıymetli oluor
- +1 yıl
Dişli ol artık benden söylemesi ezik durma adam gibi arkanda bile durmuyor kaypak.
Soran+1 yılBenim eşim çok farklı ya da kendini öyle göstermek istiyor ya da nasıl olsa param var yakışıklıyım diyip umurunda olmuyor ya mesela ben konuşmasam o zannediyor ki ben onu istemiyorm sorun bendeymş gibi mal ediyor bana çok değişik tuhaf biri hata bende alıştırdım alttan alıp yalvarmaya küs kalmamaya
- +1 yıl
Senin burcun ne peki nasıl tanıştınız?
Soran+1 yılBenim burcum boğa tanışmamız çok farklı oldu ya 3 4 ay bi konuşmamz oldu sonra araya 3 yıl girdi tekrar bir araya geldik ama değişmişti bu kadar olacağını tahmin edemezdim bana dedi evlenmeden sinirliyim diye ama her erkek sinirlidr dedim ne bileyim bu kadar olcak evlenince gördüm
- +1 yıl
Kendini ezdirme ve sert dişini göster bebeğin varsa da var yapacak brşşey yok boşan gitsin belki zor olacak ama artık kendine değer ver böyle birisiyle ömür geçmez zaten
- +1 yıl
@Ugurx2023 teşekkürler
Soran+1 yılBoşanmak çaremi peki çocuk olduğu için yine muahhatp oluorsn görüorsn
- +1 yıl
En azından narşişt olan biriyle çokça diyaloga girmezsin sadece 1 2 saat çocuğunu görmeye gelir sonra defolur gider
Soran+1 yılOda doğru ama ben boşanmak çare olduğunu düşünmüyorm normal de iyi bir insan ama işte bu huyları var hatasını anlamsını istiyom ders vermek istiorum
- +1 yıl
O zaman yapacağın şey ne yaparsa yapsın üstüne düşme gidip arkasından yalvarma bunu kendine yapma saygın olsun kendine bak tek tük belki düzelir sen hakkını savunmuyorsun tepene çıkmış
Soran+1 yılAynen zaten artık bu şekilde davranacam beni ilk defa böyle görecek bakalım tepkisi ne olcak
- +1 yıl
Sakın altta kalma seni zayıf buluyor
Soran+1 yılKalmayacm bu saatten sonra herşeyimi yaparım ama ilgimi geri çekicem konuşmuyorsa konuşmam bana da gerek duymuyor zaten kendi işini kendi yapıor
- +1 yıl
Eee tamam o zaman en iyi sen tanırsın kocanı. İyice düşün ve ona göre davran hatta not al ya da mesela o sana sert çıkıştığı zaman konuşmak istemiyorum bıktım senden de kaç git bebeğini al dışarı çık.
Soran+1 yılBende öyle yapmayı planlıorm 😂😂 yarın ona ufak bi ders vericem kendisi sabah gelmeden ben oğlumu alıp çıkcam bazı eşyaları saklayacm ekmeye gidecem biraz oyalanırım o eve gelmiş olur bizi göremeyince tedrgin olsun
- +1 yıl
Gelince sinirlense de sestenme hiç. Ama soğukta yapma denge de ol ağlak duygusal durma mantıksal cümleler kur iletişim de. O hareket heyecan istiyor aslında bu sizin evliliğiniz de düzensiz gibi sen atik ol enerjik ol.
Soran+1 yılBen atik enerjili deli dolu biriyim zaten bakiorm morali bozuksa güldürmeye çalışıorm😂 ama işte yine sorun bende oluor ona göre
- +1 yıl
Yooo güldürmeye çalışma kendin gül eğlen o senin için çabalamıyorsa sende çabalama
Soran+1 yıl2 yıldr evliyim bugüne kadar yaptıklarım yeter diorum biraz o peşimden koşsun istiyorum ya
- +1 yıl
@aybukedicik111 bana yazmıştın özelden tekrar yazsana. 1 xp olduğum için mesaj atamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
+1 yılBen dinlerken sinirlendim ya o ne oylenkadin gibi tirip atıyor ilgisiz bisey allah kolaylık versin size zor işiniz simdi memlekete gitmenizin bi anlamı yok yuvamız yikils bilir evde bekleyin o konuşursa siz konuşmayınız onemsemeyin biraz o koşun pesinizden kirildiginizi hisetsin yani
09 Yorumla
Soran+1 yılKadın olan ben trip atmayan benim yalvaran ben yuvam yıkılmasın diye. Ama kendisi bencil yani gönlümü al bir kere de söyle böyle böyle ya normal sıradan bir hayatımz oluor tartışınca ben onun düşmanı gibiyim ışte
- +1 yıl
Bizim de evde tartışmasız oluyor olmuyor degil ama biz oyle uzun sure kus kalamiyoruz ve birden hic bisey olmamış gibi konusabiliyoruz sanki. senin erkeksin kocanin peşinden senvkosuyorasun
- +1 yıl
Dediğim gibi hic muhattap olma yuzverme biraz dayan oyle pes edecektir
Soran+1 yılUmarım pes eder çünkü benim eşim pes edecek bi tip değil aksine kinci ve inat biri
- +1 yıl
Eder eder dediğimi yapın siz kendinize engelnolun biraz bekleyin onun adim atmasını aileniz cok uzakta mi
Soran+1 yılEvet uzakta olduğu için gidemiyorum çocuk küçük havalar soğuk
- +1 yıl
Aynen aynen havalar söğüdü maalesef uzak olunca zor oluyor gerçekten
Soran+1 yılİşte o zor otobüsle gitsem 20 saat yol
Ayrıl gitsin. adamin umrunda Bile değilsin.. insan sevdiği birine böyle davranır mi sence... değer vermiyor ve sen de bunun için gururunu ayaklar altına aliyorsun
014 Yorumla
Soran+1 yılKaç defa hemde yapıcı oldum hep yıkıcı değil ama görüyorum ki 2 senede yorulmuşum
Soran+1 yılBencilce düşünüyor işte ona göre ben gidersem suçlu ben olacam ben konuşmuor olcam haklı iken haksız duruma düşürüyor beni hep birde benimle tartışma da konuşmazsan soğurum diordu ama kendisi konuşmuyor
- +1 yıl
Bence sen yeterince hatta yeterinden daha da fazla alttan almissin... bu saatten sonra normal tavrını koy kendini bu kadar küçük düşürme acikcasi... yani resmen efendin gibi muamele etmişsin eşine ki onun sana böyle davranması gerekiyor... maddi durumun nedir çalışıyor musun vs bilmiyorum fakat yerinde olsam evi terk ederdim peşinden gelmeyecek ve sana gel barışalım da demeyecektur büyük ihtimal.. değer görmediğin yerde durman cok anlamsiz
Soran+1 yılBi kaç gün gözetliycm zaten konuşmaz ise gitmeyi düşünüyorm ve bi tek bi not bırakcam beni hiç sevmemişsin diye biliyorm asla barışmaz ölsede araya aileler de girse o kadar kindar gitse zaten onun gözünde bitmiş olcak çalışmıyorum maalesef eşim memur
Soran+1 yıl27 yaşındayım 2 yıl evliyim 8 aylık oğlum var
Soran+1 yılSevmek için bakıor maalesef ben bıraksam yemek veremez altını değişemez ya çocuğun burnu akıor ben iş yapıorm beni çağırıyor gel çocuğun burnunu temzle diye
Soran+1 yılSöyledim kaç defa hadi hadi konuşma yap dior yani ben kaç defa içime attım üzüldüm ee anlatacağım kimsem yok yazdım buraya aileme anlatanam onlarda zaten sıkıntı büyük bilmiorm ne yapcam yakın değilki atlayıp gideyim
- +1 yıl
Sen bu dünyaya başkasının kahrını mi çekmeye geldin? Neden içine atıyorsun canını yakmıyor mu bu içine attıkların... açık açık konuşacaksın.. hem iş yükü hem çocuk ustelik bir de yardımcı olan biri yok ayrıca bir de gidip özür diliyorsun falan . Gecmis hayatında firavunun kölesi falan miydin :)) şaka bir yana kendine bu derece kötülük yapma lutfen...
Soran+1 yılOlabilir geçmiş hayatımda köle olmş olabilrm😂😂😂
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAdam sana vuruyo sen hala pesınde gezıp bak pyle demedım boyle dıye acıklama derdıne dusuyosun adamın sorununu da koc burcu olmasına baglıyosun? cocuga yazık
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuğa mı yazık
- +1 yıl
Evet sıs yetıskın olarak kendınıze duzgun bı hayatı cok goruyo olabılırsınız o yuzden sıze degıl cocuga yazık anlasamıyosanız ayrılmak zor degıl bu sekılde cocugun gosu onunde de dayak yersınız ama yuvanız yıkılmaz en azından
Soran+1 yılÇocuğuma elbette yazık ama baba olarak bunu yapması çocuğumn gözü önünde bunlara müsade etmem olarak kendime de yazık ki böyle bi adamla evliyim diorum
erkeklerin davarlığı maalesef farkına bile varmıyorlar
07 Yorumla
Soran+1 yılElindekilerin kıymetini bilmiyorlar
Soran+1 yılValla çocuğu sevmek için alıor sonra yaramazlık yapınca etme yapma ama tüm gün herşeyini ben yapiorm ilgileniorum ev işi yemek çocuk her şey bende ona bazen diorum iki dk tut bakıorm çocuk ağlıyor ya da dior gel hemen
Soran+1 yılEvet işte yani daha ben ne yapayım evin içinde bile güzel giyinip makyaj yapiorm bazen doğal oluorm ama yok nerde işe yaramaz zaten yaptığımda bune hal niye makyaj yaptın der bir gün olsun bana çok güzelsin seni seviyorum demedi ben demişimdr oda seni demiştr
Soran+1 yılEvet aynen öyle diorum ya bencil yani bütün dertler onda varmış gibi sanki kendisini başkasının yerine koymaz onunla 2 yılda hayatımız monotonlaştı hep aynı şey ev iş çocuk bak yemek yani kendisi iş nedeniyle hep dışarda sporda arkadaşlarıyla birlikte ya ben ben ne olcam tüm gün eşim yoruluyor diye düşünen yok ona göre de ben düşünmüyormşm
- Aile & Toplum konusunda 862 cevap paylaştı.
+1 yılPsikolojik danışmanlar var birlikte gidebileceğiniz onlara gidebilirsiniz
017 Yorumla
Soran+1 yılGelmez asla adam zaten beni bile görmek istemiyor ki
- +1 yıl
şu an sanırım cinsel bir soguklukta yasiyorsunuz telefon deyince aklıma sanki seni aldatıyor hissine kapıldım sürekli telefonla ilgilenmesi sosyal medya vs kullanıyor olabilir işin biraz zor gibi yanlış anlama fakat böyle giderse o seni sende onu aldatirsiz çünkü başka kişilerde arayacaksin eşinin ilgisini buda seni diğer kişilere diğer erkeklere daha yakın hissettirecek bu bakkalın çırağı bile olabilir çünkü bu hem psikolojik olarak iyi olmadığından hemde ilgiye hasret kalacagindan kaynaklanacak burada senin hatan olmayacak çünkü eşin seni bu duruma itecek ilgisizliğiyle seni yalnız çocuğumla birlikte bırakarak durumun gerçekten zor duzeltmen için neler yapabilirsin doğumda aldığın kilo vs varsa bunları vermeyi dene bir düşün bakalım evlenmeden nasılsın nasıl giyiniyordun kendine nasıl bakıyordun geçmişi tekrar yaşamam lazım ve yasatman lazım bir çok evli bayan bu şekilde kalmış olabilir onlardan destek alabilirsin muhakkak sana yardımcı olacak insanlar çıkacaktır umarım tekrardan murlu olmayi başarırsın en azından yüzün tekrardan güler kızlar soruyorda bu soruyu paylaşmak cesaretinde bulunduysam mutsuz olduğun apaçık ortada 😔
Soran+1 yılYa ilk bir yıl her şey güzeldi taki çocuk olduktan sonra bazı değişimler oldu spora sık gidior kendine bakıor ya işte ona kalırsa sağlık için dior ben önceden ona yaklaşıp öptüğümde sarıldığımda o ben sarılmadan yapardı çocuk tan fırsat buldukça giderim yanına uzanmaya çalışırım öpüyorum böyle kendini geri çekiyor diğer konularda ise ben yaklaşımda bulumuorm kendisi değil yanına gitsem dur yorgunum dur şöyle ama bazen de sevgisini belli etmeye çalışıyor yani mesela diorum gel bşyler yapalım çocuğu dışarı çıkaralım dior siz gidin diorum şunu yapalım siz yapın olay buraya döndü yani beni kıskanmıyor mesela git gez yap et serbest bırakmış bizimle bşy yapmak istemiyor kendiisne sorduğmda neden bizi kendi ortamlarında bulundurmak istemiyorsn dediğimde saçmalama saçma konuşma diyip gülüor normalde çok kötü dahi tartışsak yine gelir uyurdu konuşmazdı ilk defa böyle bşy yaptı çok sinrlenince gözü bşy görmez mesela sadece ittrrdi git falan derdi ama dün elime vurdu çatal batırdı yani bende şüphe duyuyorum artık ben eşimi iş nedeniyle evde göremiyorum fazla birde spora gidior bizimle vakit sıfır
- +1 yıl
Oglunuzla seni yanlız bırakıyor nereye giderseni gidin ha beni rahatsiz etmede ne yaparsan yap hesabı bende fırsat bulup sevgilimle konuşayım dese daha doğru muhtemelen aldatiliyorsun sende şunu desene bende spora gideceğim spora başlayacağım de bakalım nasıl tepki verecek göreceksin senin sporluk bir şeyin yok neyin varki gibi yalan dolan kelimeler vs yazdıklarından sanki eşin seni aldatiyora çıkıyor üzgünüm fakat bir gün bunu anlayacaksın ve artık eşine karşı güvenin kalmayacak bir kadını ateşe iten bir erkek daha mutsuzluk yalnızlığa itiyor seni böyle giderse bosanmaniza kadar gider maddi durumunuz tahminimce iyi belide kafanı bazen oğluna çevirip baktığında aklıma gelebilecek sorulardan biri neden sorusu ve ben ne yapacağım sorusu psikolojik destek alman şart ayrıca eşinde gelmeli yoksa evliginiz hiç iyiye gitmiyor benden söylemesi yalnızlığa itiliyorsun 😢
Soran+1 yılZaten bende doğumdan sonra şüphelendim ama Bşy bulamadım şifresini biliyorum çünkü ya çok profosyenel telefon kullanıyor ya da bilmiyorum bazen kiminle konuşuyorsun diorum çünkü mesajlaşınca gülüyor ışte şununla bununla dior bazen bakiorm evet doğru arkadaşıyla konuşuyor benimle bile bir kere oturup sohbet etmedi ya bi ara hamile iken ve doğumdan sonra ilişki açısından yanıma gelmiyordu ben gittim google geçmişine baktım şok oldum çünkü hergün cinsel içerikli videolar izlemişti onun haricinde bşy bulamadım telefonunda ona sorsan ben evden işe işten spora gidiorm ne kötü alışkanlığımı gördün der
- +1 yıl
Peki ailene söyledim mi yoksa kendi icindemi yaşıyorsun bazı şeyleri sanırım aklımda kocaman soru işareti var aldatiliyor muyum gibisinden peki iş gezisi olmuyor mu bu arkadaşın yani eşinin ya da toplantıları bu gece geç geleceğim toplantim var arkadaşlarla maç seyredecegiz vs kapalı bir bayan misin muhtemelen büyük bir şehirde yaşıyorsunuz çünkü aldatıyor olma ihtimali varsa küçük bir yerde bu ihtimal daha düşük üzerine sinen herhangi bir farklı koku var mı bunlardan hiç suphelenmedin mi vucundunda morluk ya da kızarıklıklar şimdi sen artık esinide çıplak gormuyorsundur sana çıplak bile göstermez kendini dedektif köpekleri gibi olmalısın 😂 kusura bakmada ben buradan iskillendim. yani
Soran+1 yılİş gezisi oluyor ama onu da biliyorm yani ben bazen sorguluorum hemen fotoğraf atıor ediyor yani bşylerin fotoğrafını atar eder sosyal medyamız yok ikimznde kullanmyz vücudunu görüyorm çünkü spora gidiyor hergün nasıl olmuşum dior koku bazen oluyor kimin diorum ışte şunun parfümünü sıktım dior yok spor ev iş 3 lüsü geç gelme duurmu yok tek spora gidior
- +1 yıl
şu an dustayim aşkım fakat otel odasında benden başka biride var Ahmet abi 😂 kusura bakma fakat bu konuda cahil kalmışsın bence daha dikkatli olmalısın spora gittiğinden beri evlilik yüzüğü takmıyor ağırlık kaldırırken rahatsız oluyorum aşkım ben sana bir yüzükle bağlı değilim kalbimdesin sen vs vs
Soran+1 yılEvlilik yüzüğünü evliliğimzn 4. Ayında çıkardı ve rahatsz ettiğini iş nedeniyle yasak olduğunu söyledi ama ben biliorm ki herkesin gözü var kocamda kocamda bunlara hayır der yok der illa gider yani kayıtsz kalamaz
- +1 yıl
Sence seni aldatır mı aldatmaz mi bu düşünce aklındaki düşünce nedir güven duygusunu biraz kırmış gibime geldi
Soran+1 yılKırdı evet çünkü çok şüpheci hareketleri var diorum ama saçmalama öyle şey olmaz sen bana güvenmiyormsn der
- +1 yıl
Klasik sözler genellikle mesaiye kalmalar bazen geç gelmeler vs vs afedersinde ben bile seni aldattığından suphelendim k9 kopekleri gibi olman lazım bence arabada değişik bir koku var mı kadın parfümu vs bence bunlar için geç bile kalmışsın hatta telefonum nerede gibi uygulamalar var gerçi emin değilim çalışıp çalışmadığına fakat buna benzer şeylerde kullanabilirsin hatta wattsapp yazismalarini bile okuyabilirsin ayrıca sosyal medya hesabımız yok demiştin fakat bundan emin değilsin bu kesin fake yani sahte hesabı olabilir ben sadece yanlış anlaşılma olmasın senin aileni yıkmak ya da bozmak için bunları yazmıyorum. bilgilendirmeye ve buna göre hareket etmeyi öğrenmelisin sanki seni aldatsa barisir gibi çok sakinsin o zan hiç bir şey yapmayacaksın oturacaksin evinde ne halt yerse yesin zaten eve geliyorum diyecekain işte buradaki karar sana ait hangisi
Soran+1 yılAldatma benin krmızı çizgim öyle bşy olsa direk dinlemem giderim o beni küçük şeyler için dinlemiyorsa yani o kadar iyi oynuyor ya da ben bilmiyorum hiç yakalayamadım koku bazen oluyor oda işte iş yerindrn arkadaştan sıktık dior ama bir iki kere denk geldim onun parfüm kokusu geliyor başka görmedim
- +1 yıl
Umarım aldatmiyordur fakat sen yinede dikkatli ol benden tavsiye
Soran+1 yılUmarım bakcaz
- +1 yıl
İnşallah bosanmazsiniz fakat bosansaniz bu sefer kapında köle olur 😂
Soran+1 yılBenimle konuştu dur bakalım ne olcak
- Aile & Toplum konusunda 843 cevap paylaştı.
+1 yılAlma kızım alttan hem suçlu he güçlü Şerefsi. z
05 Yorumla
Soran+1 yılZoruma giden dün gece uyumadı yanımda başka yerde odada yatmış suratıma bile bakmıyor sanki ne yapmışım kin güdüor
- +1 yıl
Senin yaptığın bişey yok zaten hanzo olan o
Soran+1 yılBen ons işte o kelimeyi söylemişim bağırmışım sesimi yükseltmişim o kelimeyi ona demedim ama sesimi yükseltmek zorunda kaldım duymuyordu dinlemiyordu beni ne yapayım
- +1 yıl
Sen de ayılmazsın ha tek hatalı o
Soran+1 yılBen ona dedim seni mi aldattım sana saygısızlık mı yaptım ilgimi gösterdim yalan söylemedim bşy yapmadım ne kin bu
+1 yılAlttan alma sende. Kısasa kisas gitme pesinden uzaklaş. Kopek gibi o gelecek senin pesinden.
05 Yorumla
Soran+1 yılBir yere kadar 2 yıldır ben hep alttan aldım ama biktim
- +1 yıl
Birak alistirmissin sende alma alttan falan. Ne yoruyorsun kendini
Soran+1 yılŞu an eve geldi odaya gittik oğlumla baktı cevap vermedim o zaten konuşmuyor
- +1 yıl
Sende konusma. Biraz cek kendini. Evden gitmeye de kalkma. Gidecek biri varsa o gitsin. Alistirma oyle
Soran+1 yılŞu ana kadar gitmedim ben zaten o yoğun çalışır spordur iştr derken pek göremiorm kendisini valla kendisi bilir kaç gün bakcam eğer konuşmaz ise memlekete giderim oğlunu da göremez küçük meseleden dolayı bizimle konuşmuyorsa ben ne yapam evliliği kurtarmak yerine batırmayı tercih etti derim ortada bşy yok yani
+1 yılÇok karışık yazmışsın ama anladığım ikinizde de sorun var gibi
01 Yorumla
Soran+1 yılBende ki sorun beni dinlemediği için bağırarak konuştum evet ya onun ki neler neler yaptı
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılYerinde olsam Altan almam bazen karşındaki iyi niyetini suistimal edebilir
010 Yorumla
Soran+1 yılİyi niyet işte kaybediyoruz
- +1 yıl
Yerine göre iyi niyetli olmalı fedakarlık tek taraflı olmaz
Soran+1 yılBiraz o yapsın iyiliği
- +1 yıl
Bu sana zarar işte
Soran+1 yılEvet bana zarar
- +1 yıl
Neden kendine zarar veriyorsun
Soran+1 yılKendimi yiyip bitrdim dün gece uyuyamadım ya kendisi mışıl mışıl uyudu dün gitmiş ayrı odada yatmış
- +1 yıl
Şimdi dediğimi anladın mı
Soran+1 yılEvet anladım 😔😔
- +1 yıl
Bu yüzden kendine bu kötülüğü yapma
+1 yılÇok alttan alıyordun ondan böyle yapıyor.
05 Yorumla
Soran+1 yılAlmam artık bı saatten sonra hiç almam
- +1 yıl
Yani alma bir zahmet dominant ol erkeklere baskı iyidir
Soran+1 yılBaskı yapcam yeter üzülen benim hep
- +1 yıl
Bence de yap trip at önce hiç yanaşma
Soran+1 yılEvet öyle yapayım
+1 yılDengesiz biriymişsin sende 😎
08 Yorumla
Soran+1 yılBen mş😄
- +1 yıl
Evet verdiğin ipuçları adamı ne kadar ayar ettiğini gösteriyor başka zamanlardada
Soran+1 yılAyar mı etmişim ne yaptım ki
- +1 yıl
Bu uzun süren bir zincirlemenin sonucu bu olaydan ibaret değil
Soran+1 yılBenim suçum alttan almak mı
- +1 yıl
Öncesi birikmişliği vardır diyorum ne diyorsun neyse
Soran+1 yılKafam o kadar dolu ki anlamıorm bile o derece bi yandan çocuğumla ilgilenmeye çalışıyorum
- +1 yıl
Kolay gelsin
Aile & Toplum konusunda 908 cevap paylaştı. Bu rahatsızlığını eşinle konuşsana
03 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmuyor ki benimle
Soran+1 yılİşte bi çocuğum var ayriyeten bi tane daha var çocuk gibi alınıp konuşmuyor ya alttan alan ben yuvam dağılmasın diye yapıcı olan ben
+1 yılSen 1 yil önce de soruluymuşsun
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya me yapalım işte kimseye değil buraya yazıyoruz derdimizi
Soran+1 yılEvet ama sıkıntı büyük işte
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Terapi lazım ikimize
05 Yorumla
Soran+1 yılAh ah terapiye ihtiyacım var
Soran+1 yılKarşıdaki insan anlamıyor konuşmuyor
Soran+1 yıl😔😔
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılbir kere alma
00 Yorumla
+1 yılBiraz ciddi sende
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer