Kızım yeni ortamına alışamadı, onun için ne yapmalıyım?

Merhaba 35 yaşındayım kızım 15 yaşında arkadaşlar tayin dolayısıyla doğuda 2 yıl kaldık halkı paylaşımcı ama onun dışında çokta iyi bir yer değil kızım arkadaşlarıyla hâlâ daha görüşüyor o zaman bir sorun yoktu neşeliydi bizimle arkadaşlarıyla vakit geçirirdi okula gider gelirdi sonrasında istediğimiz şehire taşındık halimizden memnunuz kızımızında memnun olmasını istiyoruz kızım günlüğüne buranın onun için bir cezaevi olduğunu okulda dışlandığını her sabah uyanmak istemediğini ve burdan kurtulmanın tek yolunun üniversite kazanmak olduğunu hâlâ daha doğudaki arkadaşlarını özlediğini ama bunu bastırdığını herkesin çocuktur geçer alışır unutur ağlayıp tepinmediği için üzülmüyor zannettiğimizi onu suçlayıp kızacağımızı kimseyle konuşmak istemediğini yazmış kızıma birden fazla kez anlattım arkadaşlarında büyüdüler değiştiler orada kalsaydık onlarlada başka sorunlarınız olacaktı arkadaşlarında ordan gitmek istiyorlar dedim eşimde bırak artık şu insanları orayı unut burdaki hayatına odaklan dedi yakın arkadaşı vardı küstüler ondan sonrada bir daha kimseyle yakın arkadaş olmadı hafta sonları arkadaşlarıyla görüşmüyor okula istekli gitmiyor neşeli ve mutlu değil fakirlere özeniyor keşke birşeyim olmasaydı da mutlu olsaydım diyor herkes ergenlik çağı diyip geçiştiriyor gerçekten bir çözüm önerisi istiyorum sizlerden
Kızım yeni ortamına alışamadı, onun için ne yapmalıyım?
Cevapla