Eğer maddi durumlar dengeli değilse kimin cebinde para varsa o hesabı ödeyebilir. Sizce hesabı kim ödemeli?

Kadınların hesap ödemesine tahammülüm yok. Özellikle bizler henüz öğrenciyken, işi gücü yerinde, evi arabası altında bir beyefendiyle görüştüğümüzde elimi cebime dahi atmam. Okul zamanları simiti zor alıyorken bir de Galata’da hesap mı ödeyeceğim? Nitekim dünya o kadar değişti ki artık kadınlar karşılarındaki insana karşı yanlış anlaşılmamak için sürekli kendi cüzdanlarını çıkarır oldular. Şahsen ben, öyle bir durumda daha fazla yanlış anlarım. Bizim paramızı da yiyor olabilirler sonuçta? Eğer maddi durumlar dengeli değilse kimin cebinde para varsa o ödeyebilir, ayrı konu.

Eğer maddi durumlar dengeli değilse kimin cebinde para varsa o hesabı ödeyebilir. Sizce hesabı kim ödemeli?
Cevapla