Kimse hakkını aramıyor mu bana mı öyle geliyor?

Örneğin kiracıyım ev sahibim haksız evden çıkarma peşinde. ben de evden çıkmıyorum hakkımı mahkemede arıyorum buraya yazıyorum insanlar çık evden diyor kimse hakkını aramıyor mu arkadaşlar herkese tavizler vererek mi yaşayacağız?

Kimse hakkını aramıyor mu bana mı öyle geliyor?
Cevapla