Zulüm Gören tonla müslüman varken sadece dua etmek Allah'tan yardım dilemek saçma değil mi?

Biz bunu yapınca zalimin zulmü duruyor mu? Tabiki dua etmek çok önemli ama icraatte gerekiyor. Ben de dahil herkes muslümaniz diye algı yaratmasın bence kaçımiz hakkını veriyoruz?

Zulüm Gören tonla müslüman varken sadece dua etmek Allah'tan yardım dilemek saçma değil mi?
Cevapla