En yakın arkadaşının sırlarını sevgiline anlatır mısın, konuşur musun?
Edit: konuşmam

Anlatırım
Anlatmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En yakın arkadaşının sırlarını sevgiline anlatır mısın, konuşur musun?
Edit: konuşmam

Hayır tabii ki canım hiçbir şekilde böyle bir saçmalık olmaz sır dediğiniz şey birini size söylediğini ve başkasının bilmesini istemediğiniz şeyi anlatması demektir, o insan bana güvenmiş sırrını ve bir şeylerini benimle paylaşmış benim gidip hayatımdaki önemli kişi diyerek sevgilime eşime anlatmam doğru bir şey olmaz, ancak belki şu noktada anlatılabilir onun da hayatını etkileyecek veya benim de hayatımı etkileyecek Hayati bir öneme sahip bir şey olduğunda belki saklanmayabilir ama onun kişisel problemleri ile ilgili veya kimsenin bilmesini istemediği şeyleri gelip bana anlattıysa bunu anlatmak karaktersizliğin en büyüğü olur.
Evet anlatırım. çünkü sevgilime sonsuz güvenim olur sevgilimden bir şey saklamam.. zaten arkadaşıma da buna balta söylerim.. bana sır vereceksen sadece sevgilim sorarsa ona söylerim çünkü ondan bir şey gizlemem diye. oda ister anlatır ister anlatmaz. zaten sır dinlemeye meraklı değilim. kimsenin sırrının da vebalini almam
Anlatmam. Birlikte olduğum insan benimle alakalı her şeyi bilir, her şeyi anlatırım ona ama bir başkasının özelini/sırlarını paylaşmam. Bu doğru olmaz.
Cevap
28Cevap
Sevgilimle ne kadar uzun süredir birlikte olduğumuza bağlı öyle bi kaç aylık sevgilime anlatmam ama yıllardır birlikteysek anlatırım
Hayır hiç kimsenin sırrını hiç kimse anlatmam. Sonuçta o insan bana güvenip bir sırrını paylaşmış. O benimle ölene kadar kalır
Hayır asla. Öyle bir karakterim yok çok şükür. Ben düşmanımın bile sırrını kimseye söylememiş insanım
Sır sadece kendiminse anlatırım, sevgilime bile olsa müsade olmadan başkasının sırrını anlatmam
hayır anlatmam benim ağzım çok sıkıdır sırlar konusunda
Anlatmam. O yakın arkadaşımın ozelidir. Benim ahlak yapıma ters.
Hayır ama ayrılan erkeklwrde kızlarda arkadaşlarına anlatırlar😂
Sevgilim yok olsa da anlatmam neden ihanet edeyim ki
Sırrı kimseye anlatmam kimsenin güvenini boşa çıkarmayı sevmem
o istesin 7 ceedimin gecmisini anlatirim :D
Anlatmam tabi ki ama bazılarını ablama anlatabilirim 🙊
En tilt olduğum şey bu benim ya konuşacak bir şey kalmadı sanki de bunları konuşayım🙄
Hayır böyle bişey asla yapmam bu benim karakterime ters birkere
Dedikodu herkesin hakkı bir sınıra kadar...
İlk taşı en masum olanınız atsın.😃
Anlatmam sonuçta bana güven miş söylemiş başkasına asla söylemem
Sır adı üstünde 2 kişiyi ilgilendirir. Hayır.
Herkes sınırını yerini bilmeli. Birisi sevgilimse diğeri de yakın arkadaşımdır
bizim bi arkadaş vardı kızı nasıl becerdiğini anlatır dururdu bir sene sonra da bu kızla evlendi bu s*lak şimdi de yüzümüze bakamıyor :)
İki kişinin bildiği sır sır değildir o yüzden anlatmam
Sır iki kişi arasında olur 3 kişi bilirse bunu. Sırrı biryerde kalmaz sırlıktan çıkar ama böyle düşün arkadaşın senin sırrını kalkıp kendi sevgilisine anlatsa sende bunu duysan ne dersin?
Hayır kimsenin sırrını anlatmam
Herşeyi değil.
anlatmam adı üstünde sır
Kimsenin sirrini anlatmam
Adı üstünde sır. Anlattıkça çoğalır
Anlatmam öyle insanları da sevmem
Sevgiliminkini arkadaşıma anlatırım😅
Çünkü en yakın arkadaşım da sevgilim
Anlatmam. Yakın arkadaşlarımı da anlatmam.
Kimseye sır anlatmam
Ben kimsenin bir şeyini kimse ile paylaşmam
Özel olan özeldir. Anlatılmaz, anlatmam.
Sevgilime/eşime anlatırım evet🍀🗝️❤️
Anlatmam en iğrenç şeylerden biri.
Bu zamana kadr yapmadm asla yapmamda
Düşmanımı dahi satmam oderece yani
Sır olan bi şeyi niye anlatim
Eğer bu bir sırsa ve söz vermişsem anlatmam hayır
anlatmam yaaa valla
Asla anlatmam
Hayır sır küpü olarak ilerliyorum.
Hayır. Gerekseydi onlar anlatırdı
Hayır tabi ki
Anlatırım
Hayır anlatmam
Anlatmam
ben anlatmadım hiç
Anlatmam
Anlatmamm
Hayir ne münasebet.
Hayır anlatmam
Anlatırım evet kolaydır anlatmak
Anlatmam
Hayır anlatmam
İkisi de yok bende
Anlatırım
Onane bundan ayy
Anlatmam
konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?