Türkiyede bir erkeğin yakışıklı olması avantaj ama efendi olması neden dezavantaj olarak görülüyor insanlar tarafından?

İlla pıç şerefiz sapık falan mı olmak lazım?

Türkiyede bir erkeğin yakışıklı olması avantaj ama efendi olması neden dezavantaj olarak görülüyor insanlar tarafından?
Cevapla