Türkiyede yakışıklı bir erkek olmak neden kız konusunda dezavantaj? Kızların çirkin erkeklere alışık olmasından dolayı mı?

Cidden kafamı karıştıran bir soru bu?

Türkiyede yakışıklı bir erkek olmak neden kız konusunda dezavantaj? Kızların çirkin erkeklere alışık olmasından dolayı mı?
Cevapla