28 yaşındayım ve sevgilim olmadı sizce sebebi ailem olabilir mi?

Çünkü ailemin yanından ayrilmadim hiç üniversite dahil burada okudum maalesef öyle olunca da kendine ait bir arakdas gurubum da olmadı açıkçası sevgilim de sanki cok şey kaçırdım gibi geliyor hayatı yasayamamisim evlenemiyorum da şimdi zor begeniyorum ben herkesi beğenemiyorum

28 yaşındayım ve sevgilim olmadı sizce sebebi ailem olabilir mi?
Cevapla