
Şahsen 3 yaşıma dönmek istediğimi sanmıyorum ama işte düşününce anlık güzel 😇

Şahsen 3 yaşıma dönmek istediğimi sanmıyorum ama işte düşününce anlık güzel 😇
İkisi de aynı şey aslında.. yani bir insan edepsiz ise aynı zaman da terbiyesizdir de.. edepsiz olan insan da utanma duygusu olmaz.. ve insanların yapmayacağı şeyler yapar genellikle.. işte kötülük yapar yalan söyler başkalarına zarar verir.. terbiyesiz insan da saygısız olur başkalarını kıracak şeyler söyler ve kendisine de saygısı yoktur bu tür kişilerden de uzak dururum
Edepsiz genellikle cinsiyetle ilgili olduğu için, kötü davranış, itaatsizlik ve kaba/uygunsuz/yaramaz olarak adlandırılır.
Terbiyesiz ise saldırgan derecesinde kaba ya da kötü huylu olarak adlandırabiliriz.
İnce bir çizgi var aralarında..
Edep; utanmak, haya etmek demek..
Terbiye; daha çok görgü, yerinde davranmak ya da konuşmak..
Benzer birçok tarafları var..
Teşekkür ederim..
Rica ederim
ikisi de cahillikten gelir
Cevap
5Cevap
Bende istemem 4 yaşıma dönmeyi.
İkisi aynı şey değil mi?
Hayır değil.
Biri saniyede yapılır birisi uzun zamanlar boyunca.
Edepsizlik fiilen terbiyesizlik ise sözlü çirkinlik olayını çağrıştırıyor bence.
Aralarındaki tek ilişki beş para etmez bir zihinde buluşmalarıdır.
İkiside kendini bilmeyen, ailesinden düzgün eğitim almamış insanların yaptığı davranislar
Terbiyesiz, yaptığını doğru zannederse edepsiz olur.
Ülkenin başında Yıldız Tilbe hshshxhdxjn
Daha iyisinden şüphen mi var 😅
Biri kötü biri pislik 😬
Ben ikna oldum.. uyuyorum 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?