Bana yapılanın aynısını yapınca ben kötü oldum?

bana kötü bir şey yapılmıştı aynısını ben yapınca kötü ben oldum tedavi ol git dediler ne alaka onlar yapınca niye sorun yok düşüncelerinizi yazar mısınız

Bana yapılanın aynısını yapınca ben kötü oldum?
Cevapla