Etrafimda dostum diyebileceğim kimse yok sizce ne yapmalıyım?

Çevremde kimse yokmuş gibi hissediyorum. Zaman geçtikçe birilerinden uzaklaşıyorum. En yakin dostum arkadaşım dediğim insanlar bile Şu an da etrafimda değil. Yaptiklari hatalar davranışlar beni kendilerinden soğutuyor. Samimi gelmiyorlar açıkçası ama bende istiyorum hem ikili ilişkide hem de normal arkadasligimda samimiyet ve dürüstlük. Zaten bunca yıldır hayatıma giren erkek biri lisede sadece konusma buluşma dahi yok digeri ise üniversite de o da 3 aylık arkadaşlığımızı ardından 2 hafta kadar sevgili olma onun dışında tanışma vs olarak kimseyu hayatıma dahi almiyorum. Bir arkadaş grubunda tanisma olduğunda bile niyeti sadece s*ksten ibaret oluyor. anlamiyorum bende mi sorun var yoksa gerçekten insan mi seviyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Peki ya anlık gelgitlerime nasil çözüm bulmalıyım?
Etrafimda dostum diyebileceğim kimse yok sizce ne yapmalıyım?
Cevapla