Çevremde kimse yokmuş gibi hissediyorum. Zaman geçtikçe birilerinden uzaklaşıyorum. En yakin dostum arkadaşım dediğim insanlar bile Şu an da etrafimda değil. Yaptiklari hatalar davranışlar beni kendilerinden soğutuyor. Samimi gelmiyorlar açıkçası ama bende istiyorum hem ikili ilişkide hem de normal arkadasligimda samimiyet ve dürüstlük. Zaten bunca yıldır hayatıma giren erkek biri lisede sadece konusma buluşma dahi yok digeri ise üniversite de o da 3 aylık arkadaşlığımızı ardından 2 hafta kadar sevgili olma onun dışında tanışma vs olarak kimseyu hayatıma dahi almiyorum. Bir arkadaş grubunda tanisma olduğunda bile niyeti sadece s*ksten ibaret oluyor. anlamiyorum bende mi sorun var yoksa gerçekten insan mi seviyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Peki ya anlık gelgitlerime nasil çözüm bulmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer