Güncellemeler
+1 yıl
Farkındayım bu kadar lafa gerek yoktu, ama kafam o kadar bozuk ki çatacak yer arıyorum kendimde değilim
Sapıksanız yazmayın insansanız yazın yavşayanlara cevap vermiyorum burası siizn ihtiyaçlarınızı tanımadığınız insanlar üzerinden gidereceğiniz sapık sitesi değil kendi annenizi kız kardeşinizi halanızı teyzenizi gözünüzün önüne getirin, sonra insanlara mesaj atın bıktık sizden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Sen ne güzel nasıl doğru şeyler yazdın bee hislerime tercüman oldun yeminle bak
Demi :)
Acayip haklısın burası sapık sitesi değil
Bu kadar şeye gerek yoktu ki derdini anlatsan normal bir şekilde eminim herkes dinler fikir verir yarıdmcı olurdu.
Kafam bozuk çatacak yer arıyorum
Tamam olsun yine çat
Dinlemek isteyen dinlerde bence bu kadar çıkışmana gerek yoktu. sana yazanlara cevabıını verir terslersin ama bu kadarına gerek yok :)
Kafam bozuk her şeye atat gider yapıyorum
bu kadar sinir iyi olmuyor bazen
Elimde değil
Derdini dinleyecek biri ise buyur anlat ama dertleşip derdimi anlatmam
Mesaj atamıyorum
Takip et
Duvara anlat ciddiyim içinde tuttuklarını aktar faydası oluyor ya da bir kağıda yaz
Bu arada dalga falan geçmiyorum bu dediklerim de ciddiyim değiştiremediğin olayları kafa yormak yerine kontrol edebildiğin şeylere odaklanmak sana iyi gelecek yaşıyoruz ve bir zaman sonra alışıyoruz ama vaktimiz kısıtlı diye de anı yaşayamazsak pişman olmayacaz mı haksız mıyım? Değmez yani
sorabilirsin.. ama bnde sana bişey sorucam.. kabulse gel
Neymiş derdiniz anlatırsanız dinlerim
Derdin ne merak ettim valla
Buyur anlat, dinliyorum.
Ta a. mina koysam. kanli pis. amciaona
Yaşından başından utan sana koyan koymuş
@Kastamonlu he sokunca o sıcaklığı anlasan sıcacık * için
Allah seni bşldiği gibi yapsın
Sağol biricim
Kuyruk acın var biliyoruz da konuştukça batıyorsun
@Kastamonlu kime dediniz
Gizli üye cevap sahibine kuduruyorrr kendi haline bırakalım
Amin bu arada duan içinde bunu belirteyim bildiği gibi yapmasa zaten buralarda ağlamazdı..
Anlatmak istersen dinleyebilirim
Mesaj atamıyorum
Şimdi atabilirsin
Engel atman?
Buyurun çok atarlisiniz ama
Sinirliyim ama elimde değil
Tabi ki sıkıntı nedir
Haklısın
Dert gecesi bu gün
Neden böyle dedin
Dertler üst üste geliyor bu gün
Gerçekten mi mesela
Bir insan neyini kayıp edebilirse herşeyi kayıp ettim
Sevdiğiniz insanı mı maddiyat mı sağlık mı
Sevdiğim insanları kayıp ettim sağlık zaten yoktur maddiyat olsa ne olur ki
Depremde mi kaybettiniz
Depremde arkadaşlarımı kayıp ettim , şu an sınırda olan arkadaşlarımı kayıp ediyorum tek tek
Sınırda? Suriye sınkrında mı asker misiniz
Evet askerim
Kız haklı.
Dinlerim tabiki
Eğer gerçekten dertleşmek istersen buyur
Ben senindinlerim gel hadi
selam desek
Dert dinlmem
Buyurun
dinleyeyimm
Konuşalım mi
Nereye yazılacak
Uyumadinmi
Olur konuşalım