Türk kızlarının asyalı erkeklerle evlenmesini çoğalması hakkında görüşleriniz nedir?

Türk kızlarının asyalı erkeklerle evlenmesinin bu kadar çoğalmasında ki düşünceleriniz nedir? Bakışınız nedir? Siz olsanız evlenir misiniz yoksa tamamen karşı mısınız?

Ben karşı değilim gerçekten seversem ve onun da beni sevdiğini hissedersem, merhametli ve iyi de bir insansa evlenirim niye olmasın.

Türk kızlarının asyalı erkeklerle evlenmesini çoğalması hakkında görüşleriniz nedir?
Cevapla