Zaten küçüklüğüm akran zorbalığı ile geçti daha da kapandım içe sonrasında tek tük oldu arkadaşlarım sonra yamuk yaptılar. Şu an sadece 9 yıllık bir arkadaşım var ama dost değil arkadaş hep bir samimi olmadığına dair şüphe, bilmiyorum.
Şimdiyse yalnızlık üzse de kalabalığa karışamıyorum, karışmak istemiyorum. Bugün kursa gittim kimsenin yanına yaklaşasım gelmedi. İsimleri, neler yaptıkları vesaire kimseyi tanımak istemedim. Evcimen bir insan oldum. Kafamı dinlemek hoşuma gidiyor ama günün mutlaka belli saatlerinde yalnız hissettiğim anlar oluyor mutlaka. Bir kahveye çağıracağım kimse yok. Sorun ne acaba, sorun ben miyim? Geçmişte özgüvrnimi dibe getiren kimseye hakkımı helal etmiyorum. Acısı ya çocuklarından çıksın kendi çocukları da ağır zorbalığa maruz kalsın ya da Allah büyük. Etkisi koca kız oldum hala devam ediyor...
Şimdiyse yalnızlık üzse de kalabalığa karışamıyorum, karışmak istemiyorum. Bugün kursa gittim kimsenin yanına yaklaşasım gelmedi. İsimleri, neler yaptıkları vesaire kimseyi tanımak istemedim. Evcimen bir insan oldum. Kafamı dinlemek hoşuma gidiyor ama günün mutlaka belli saatlerinde yalnız hissettiğim anlar oluyor mutlaka. Bir kahveye çağıracağım kimse yok. Sorun ne acaba, sorun ben miyim? Geçmişte özgüvrnimi dibe getiren kimseye hakkımı helal etmiyorum. Acısı ya çocuklarından çıksın kendi çocukları da ağır zorbalığa maruz kalsın ya da Allah büyük. Etkisi koca kız oldum hala devam ediyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer