Üniversiteye başladım ama hala doğru düzgün arkadaş bulamadım. Sizce ne yapabilirim bu duruma?

Üniversiteye başladım ama hâlâ doğru düzgün insan gibi arkadaş bulamadım, ya çok ergen oluyorlar ya da çok olgun ciddi davranıyorlar ben ikisinin ortası olan birine denk gelmedim. Kantinde yanlız başıma oturuyorum bu durumda ne yapmalıyım bide özel üniversite olduğu için herkes çok ukala.
Üniversiteye başladım ama hala doğru düzgün arkadaş bulamadım. Sizce ne yapabilirim bu duruma?
Cevapla